ژان فریس (Jean Fraisse)

ژان فریس (Jean Fraisse) تصویرگر، هنرمند مفهومی و مدیر هنری

با ژان فریس (Jean Fraisse) آشنا شوید و در مورد دستاوردهای حرفه ای او بشنوید. او سفر خود را برای تبدیل شدن به یک هنرمند بهتر در طول زمان و چگونگی ارتباط آن با طرز فکر را به اشتراک می گذارد. هنرمندان مورد علاقه او را کاوش کنید و بیاموزید که چرا آنها منبع مهمی از الهام برای ژان هستند.

درک کنید که نقاشی دیجیتال برای چه چیزی استفاده می شود و چه تفاوتی با طراحی دارد. نحوه نمایش حجم را با اعمال مقادیر روی 3 شکل اصلی و مشاهده نحوه استفاده از کنتراست برای عمق بصری یاد بگیرید. قبل از کشف روش او برای تشدید ادراک ارزش، با ژان به برخی از اصول اولیه طراحی بپردازید. با اصول اولیه نور و تاثیر آن بر ادراک ما آشنا شوید.

اکنون زمان شروع نقاشی است! انواع مختلف براش های موجود در فتوشاپ را کاوش کنید و یک گرادیانت رنگ کنید تا آنها را در حال استفاده ببینید. سپس برس های خود را بسازید و با آنها یک کره رنگ کنید. قبل از ایجاد طرح روشنایی خود، نحوه رنگ آمیزی حجم را با کاوش در موقعیت نور و توزیع ارزش ببینید.

یاد بگیرید که چگونه کار خود را با یک نسخه سیاه و سفید ساده شده از تصویر خود تجزیه و تحلیل کنید و شروع به رنگ آمیزی مقادیر هر منطقه کنید. به تئوری رنگ ها بپردازید و یاد بگیرید که چگونه در نقاشی های خود هماهنگی ایجاد کنید. سه لایه رنگ را کاوش کنید و ببینید چگونه با نور پخش می شوند.

یاد بگیرید که چگونه رنگ های محلی را با استفاده از انواع مختلف براش ها برای شبیه سازی بافت ها و الگوها اعمال کنید. سپس، نمایش گام به گام ژان را در مورد رنگ آمیزی سبک اشیاء خود دنبال کنید. نقاشی خود را با تنظیمات نور، تصحیح رنگ و کنترل لبه به پایان برسانید.