مت لئونارد (MATT LEONARD)

مت از سال ۱۹۹۱ در انیمیشن ۳ بعدی و صنعت جلوه‌های ویژه بوده‌است و برای فیلم‌های سینمایی، آگهی‌های بازرگانی و پروژه‌های بزرگ شرکت کار کرده‌است. او در حال حاضر مدیر و رئیس آموزشگاه در spherevfx، شرکت خودش است که در آموزش ۳  بعدی Compositing و جلوه‌های تصویری و تکنیک‌های بصری تخصص دارد. در طول سال‌ها، مت به هنرمندان از شرکت‌هایی مانند Industrial Light and Magic, Framestore, Dreamworks Animation, MPC, Weta Digital and Double Negative آموزش داده‌است. او همچنین پاره‌وقت در دانشگاه ولز جنوبی در دوره کارشناسی‌ارشد خود تدریس می‌کند.
مت در IMDB (پایگاه‌داده فیلم اینترنتی)فهرست گردیده و عضو انجمن جلوه‌های تصویری است. آثار او در جشنواره‌های مختلف از جمله جشنواره ساندنس و جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد. او همچنین در کنفرانس‌ها و کنفرانس‌های تجاری مختلف صحبت کرده و یک نویسنده منتشر شده نیز می‌باشد.
علاوه بر این، مت توسعه داده، تدریس می‌کند و ممتحن برای برنامه صدور گواهی training Nuke برای Foundry است. او یک پروفسور منظم در FXPHD است که در آن دوره‌های او شامل مایا، & هسته‌ای Modo، katana و تلفیقی هستند. او یک میزبان منظم در نمایشگاه VFX است و عضو انجمن جلوه‌های تصویری است (ves). او در رویداده‌ای مختلفی صحبت کرده‌است و نشان می‌دهد (incl).” IBC “و” دنیای رسانه‌های دیجیتال)از طرف اسم مستعار / wavefront (اکنون Autodesk eyeon Software، The، و زاویه Solid، و کارگاه‌هایی در داستان‌سرایی دیجیتال، جشنواره VFX و SAND برگزار کرده‌است. در نهایت، مت مقالات منتشر شده در تعدادی از مجلات، مجلات و وب سایت‌ها از جمله مجله سه‌بعدی، مجله Showreel و fxguide را منتشر کرده‌است.