تاد پالامار به مدت ۲۳ سال در صنعت انیمیشن کامپیوتری کار کرده است.

تاد پالامار به مدت ۲۳ سال در صنعت انیمیشن کامپیوتری کار کرده است. کار او در سنین پایین انجام جلوه های ویژه سنتی کار بر روی چند فیلم مستقیم به ویدیو آغاز شده است. او بعدها از فیلم به بازی ها انتقال یافت و بر روی بازی های ویدئویی متعددی از جمله سگا از عنوان سکه ای ژاپن در پشت خطوط دشمن و همچنین دوک های هازارد و تروفی باک ۲ برای کنسول پلی استیشن سونی کار کرد.

تاد به مدت ۶ سال انیمیشن کامپیوتری را در دانشگاه Sail University  در وینتر پارک فلوریدا تدریس کرد. در این مدت، او تحسین های متعددی به عنوان یک مربی برجسته دریافت کرد. تاد در حال حاضر یک هنرمند فنی در یک شرکت بازی در فلوریدای مرکزی است. او همچنین شرکت خودش به نام Surrealistic Producing Effects را اداره می کند و فیلم های خودش را می ساخت و توزیع می کرد.

تاد کتاب های متعددی نوشته است که در میان آن ها Maya Cloth  برای شخصیت ها (اثرات تولید سورئالیستی، ۲۰۰۸،) پروژه های استودیویی مایا: دینامیک (Sybex، ۲۰۰۹،) و Mastering Autodesk Maya ۲۰۱۵ (Sybex، ۲۰۱۴.) شما می توانید بیشتر از کار تاد در وب سایت شرکت خود را ببینید، www.speffects.com.