مجسمه سازی شخصیت های بازی در ZBrush
Game Character Sculpting in ZBrush
مجسمه سازی شخصیت های بازی در ZBrush
مجسمه سازی شخصیت های بازی در ZBrush با Pluralsight توسط جاستین مارشال
مجسمه سازی شخصیت های بازی در ZBrush: ایجاد یک توری حجاری شده با وضوح بالا اغلب اولین گام در ساخت یک مدل شخصیت برای استفاده در یک بازی است. در این دوره، یاد خواهید گرفت که از ZBrush برای ایجاد این مجسمه های شخصیتی دقیق استفاده کنید.
هنگامی که طراحی کاراکتر مشخص شد، اولین قدم برای وارد کردن آن شخصیت به بازی Unity اغلب مجسمه سازی مدل است. احتمالاً بهترین ابزار برای ایجاد این مجسمه های بسیار دقیق ZBrush است.در این دوره، مجسمه سازی شخصیت بازی در ZBrush، یاد خواهید گرفت که از ZBrush برای ایجاد شخصیت قهرمان از بازی Unity، Swords و Shovels استفاده کنید.
مجسمه سازی شخصیت های بازی در ZBrush: از ابتدا کار را با ایجاد آرمیچر اولیه با استفاده از یک ابزار بسیار انعطاف پذیر به نام ZSpheres شروع می کنید.از آنجا، شما یاد خواهید گرفت که از چندین برس مجسمه سازی قدرتمند ZBrush برای ویرایش هندسه پایه آن استفاده کنید و شروع به مجسمه سازی در تمام ماهیچه ها و جزئیات شخصیت کنید.
سپس، همچنین یاد خواهید گرفت که مدل خود را سبک سازی کنید و با استخراج هندسه از اشکال موجود، چیزهایی مانند لباس و لوازم جانبی ایجاد کنید.پس از اتمام دوره ZBrush، فرآیند ایجاد یک شخصیت مجسمهسازی شده را از ابتدا تا انتها یاد خواهید گرفت.
اما با وجود اینکه ما در حال ساخت یک کوتوله هستیم، شما فقط ساختن یک شخصیت را یاد نمی گیرید. بنابراین در طول مسیر با چالشهایی روبرو خواهید شد که به شما امکان میدهد ببینید آنچه یاد گرفتهاید میتواند برای انواع مختلفی از شخصیتها اعمال شود.
فهرست ” مجسمه سازی شخصیت های بازی در ZBrush “
- بررسی اجمالی دوره
- نمای کلی دوره
- ایجاد یک مش پایه
- ساخت پلان
- مسدود کردن بدن با ZSpheres
- اصلاح توپولوژی با ZModeler
- آماده سازی برای مجسمه سازی
- چالش گابلین خفاش
- ایجاد مجسمه اولیه
- شروع مجسمه
- اصلاح فرم صورت
- مجسمه سازی گوش ها
- مجسمه سازی نیم تنه
- مجسمه سازی بازوها
- مجسمه سازی دست ها
- مجسمه سازی شکم
- مجسمه سازی پاها و پاها
- چالش گابلین خفاش
- جزئیات و سبک سازی
- پالایش مجسمه صورت
- افزودن چشم و تکمیل صورت
- ایجاد ریش
- مدل سازی مو
- حالت دادن به سر
- سبک کردن نیم تنه
- حالت دادن به بازوها و دستها
- حالت دادن به پاها
- چالش گابلین خفاش
- مجسمه سازی لباس
- ساخت پایه پیراهن و شلوار
- تکمیل پایه پیراهن و شلوار
- مجسمه سازی شلوار
- مجسمه سازی پیراهن
- ساخت پایگاه پاولدرون
- مجسمه سازی پاولدرون
- ساخت دستکش و چکمه
- ایجاد تسمه
- چالش خفاش گابلین
- افزودن لوازم جانبی
- ایجاد بند شانه
- جزئیات دستکش
- ساخت گیره و حلقه پالدرون
- اضافه کردن رونز به کلیپ و حلقه 8 متری پالدرون
- Bat Goblin Challenge 5
- جزئیات نهایی
- اضافه کردن وصله و بخیه
- افزودن سایش و پارگی
- اتمام کمربند
- مسدود کردن رنگ ها
- چالش خفاش گابلین
درس های دوره” مجسمه سازی شخصیت های بازی در ZBrush “
- این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از ZBrush برای ایجاد مجسمه های شخصیتی دقیق استفاده کنید. برخی از موضوعات تحت پوشش عبارتند از:
- ایجاد مش پایه
- مسدود کردن بدن با ZSpheres
- اصلاح توپولوژی با ZModeler
- مجسمه سازی صورت – گوش، تنه، بازو، دست و غیره.
- جزئیات و سبک سازی
- مجسمه سازی لباس
- افزودن لوازم جانبی و جزئیات نهایی
معرفی کوتاه مدرس :
- جاستین مارشال (Justin Marshall)
جاستین مارشال (Justin Marshall) به عنوان نویسنده اصلی مدلینگ در Pluralsight پیشرفت می کند. جاستین که بزرگ شد، پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک، داستان اسباب بازی و The Abyss، علاقه عمیقی به صنعت گرافیک کامپیوتری پیدا کرد.
جاه طلبی او باعث شد تا در Sony Imageworks در لس آنجلس در فیلم هایی مانند Monster House و Surf’s Up کار کند. جاستین همچنین مقالات، آموزش ها و تصاویر متعددی در 3D World و 3D Artist منتشر کرده است. به عنوان یک نویسنده، جاستین از همکاری با نویسندگان دیگر، به ویژه در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی های موبایل Unity لذت می برد.
نام لاتین و لینک اصلی محصول : Game Character Sculpting in ZBrush
این آموزش نیز به شما پیشنهاد می شود : شکستن مجسمه با استفاده از گلوله در مایا
قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
دوره های مرتبط
نکات ضروری افترافکت 2019 ویژه موشن گرافیک
After Effects CC 2019 Essential Training – Motion Graphics
آموزش انیمیت راه رفتن در افترافکت
آموزش انیمیت راه رفتن در افترافکت آموزش انیمیت راه رفتن در افترافکت : در این درس ما در حال ساخت …
ریگ کردن کاراکترها برای Mocap در Maya و Motion Builder
Rigging Human IK Characters for Mocap in Maya and Motion Builder 2016
اصول و آموزشهای کار با davinci
resolve fundamentals v15
آموزش طراحی کاراکتر کارتونی
CreatureTeacher – Character Design By Aaron Blaise
جریان کار انیمیشن کلاسیک و تکنیک ها
جریان کار انیمیشن کلاسیک و تکنیک ها
نظرات
200,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه