ساخت تکسچر و متریال برای فیلم توسط ماری و مایا
material texturing for production in mari & maya
ساخت تکسچر و متریال برای فیلم توسط ماری و مایا
ساخت تکسچر و متریال برای فیلم توسط ماری و مایا , تکنیک های تولید فیلم های بلند را با پیتر اورستن بیاموزید. این کارگاه جامع بافتسازی مواد، تکنیکهای اثباتشده در صنعت را آموزش میدهد که روی فیلمهای داستانی توسط هنرمند برجسته بافت، پیتر آورستن، آزمایش و آزمایش شدهاند.
در طی 8.5 ساعت آموزش ویدیویی، پیتر تکنیکهایی را که در تولید استفاده میکند با استفاده از ماری و مایا، با اصول و نمایش مفاهیم مبتدیتر که گراف ماری را پوشش میدهند، شروع میکند . برای کسانی که از یک جریان کاری مبتنی بر لایهای در حال گذار هستند، عالی است.
در کارگاه ساخت تکسچر و متریال برای فیلم توسط ماری و مایا به تدریج بر روی فرآیندهای بررسی شده در فصول ابتدایی استوار می شود و در عین حال نشان می دهد که چگونه با یک دارایی قهرمان معمولی UDIM که در اکثر فیلم های بلند یافت می شود کار کرد.
پیتر نحوه ایجاد بافت داراییها را برای RenderMan با استفاده از مقادیر فیزیکی نشان میدهد و نحوه ایجاد برخی از مواد اصلی را نشان میدهد، و ترکیبی از تکنیکها را برجسته میکند که هم رویهای هستند و هم مبتنی بر بافت.
او همچنین نحوه استفاده از مقادیر فیزیکی برای بافتدهی از پایگاههای داده Index of Refraction را توضیح میدهد و درباره نحوه عملکرد یک خط لوله فیلم ویژه برای ارائه بینشهای بسیار مهم صنعت بحث میکند.
موضوعات از تولید UV، تخصیص مواد در مایا، تا کار با بستههای مختلف از جمله Substance Painter برای نقشههای کاربردی پخت و همچنین استفاده از منابع بافت از هر دو Substance Source و Megascans متغیر است. او همچنین نحوه تنظیم یک صحنه آزمایشی با استفاده از RenderMan برای مایا را توضیح میدهد تا پیشرفت بافتهای تولید شده در طول سریال را آزمایش کند.
فایلهای پروژه شامل دارایی سهبعدی، گرههای رویهای Mari و مقادیر Index of Refraction هستند که در فرآیند ایجاد مواد برای سایهزن RenderMan استفاده میشوند و برای دانلود با اشتراک در دسترس هستند.
فهرست ” ساخت تکسچر و متریال برای فیلم توسط ماری و مایا “
- پیش نمایش
- مقدمه ای بر جریان کار مواد با استفاده از کانال ها
- مقدمه ای بر Shaders & Materials در ماری
- گره ها و مفاهیم مفید برای جریان کار مواد
- پخت مش مپ ها و تخصیص شناسه ها برای جداسازی مواد
- استفاده از کانال های GEO و گره های رادیویی در ماری
- مدیریت پیچیدگی با استفاده از Bake Points
- صرفه جویی در زمان با استفاده از الگوها
- با ایجاد رویه های سفارشی خود در زمان صرفه جویی کنید
- طرح ریزی UV برای مواد
- یک ماده کامل را با استفاده از نقاط پخت چند کاناله فریز کنید
- ایجاد متریال: رویه IOR برای Shaders RenderMan
- ایجاد مواد: یک ماده برای کتابخانه بنویسید
- ایجاد مواد: مواد لاستیکی با استفاده از منابع مختلف
- ایجاد مواد: مواد هامریت
- ایجاد مواد: مواد کثیف با استفاده از رویه های سفارشی
- ایجاد مواد: مواد سیم فلزی
- ایجاد مواد: زنگ رویه ای
- پروژه 1: راه اندازی پروژه
- صحنه تست بافت در RenderMan برای مایا
- پروژه 2: کار بر روی قطعات فلزی
- پیش نمایش جابه جایی در Mari & Maya Test Scene Plus RenderMan Setup
- پروژه 3: نقاشی جابجایی و گسست در مقیاس بزرگ
- پروژه 4: کار بر روی پلاستیک و مواد غیر فلزی مختلف
- پروژه 5: یکپارچه سازی مواد لاستیکی و عمومی
- پروژه 6: افزودن زنگ زدگی و شکست مواد بیشتر
- پروژه 7: اضافه کردن خاک، گرد و غبار و لکه های روغن
- پروژه 8: آماده سازی Lookdev، Mask Workflows و RenderMan Layered Shader Setup
معرفی کوتاه مدرس :
- پیتر اورستن Peter Aversten
- پیتر اورستن Peter Aversten هنرمند بافت سرب متقابل نمایش
پیتر آورستن بیش از یک دهه است که از Mari استفاده میکند، در حالی که به عنوان هنرمند بافت و Lookdev در استودیوهای بزرگ در بریتانیا و سوئد کار میکند. او بیش از 20 سال سابقه کار در فیلم های بلند و تبلیغاتی دارد
نام لاتین و لینک اصلی محصول : material texturing for production in mari & maya
این آموزش نیز به شما پیشنهاد میشود : آموزش مقدماتی ZBrush 4R8
قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
دوره های مرتبط
مقدمه ای بر شبیه سازی مایعات در هودینی
Introduction to Fluid Simulations in Houdini
آموزش ساخت شمع و آتش در Houdini
houdini flames and fire
ساخت انیمیشن سینماتیک تکرار شونده در Cinema4D و After effect
Create Cinematic Loop Animations in Cinema 4D – After Effects by Visualdon X Doni
طراحی و رندر دوبعدی خودرو در فتوشاپ 2
Digital Automotive Rendering vol 2
رندر 3 بعدی دکوراسیون داخلی در 3dmax و corona
با 3ds Max و موتور رندر کرونا در کمتر از 2.5 ساعت در زمینه مدل سازی ، نورپردازی و رندر یک متخصص سه بعدی شوید .
Interior 3D Rendering 3ds Max + Corona : The Quickest Way
رندرینگ مدل بستنی و دسر در redshift
رندرینگ مدل بستنی و دسر در redshift رندرینگ مدل بستنی و دسر در redshift : رندرینگ مدل بستنی و دسر…
نظرات
300,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه