ایجاد تارهای مو و خز موجودات در هودینی
CREATING CREATURE HAIR & FUR GROOMS IN HOUDINI
ایجاد تارهای مو و خز موجودات در هودینی
- ایجاد تارهای مو و خز موجودات در هودینی, تکنیک های آراستن پیشرفته با کریستین فارنشتاینر
ایجاد تارهای مو و خز موجودات در هودینی با استفاده از تکنیک های پیشرفته توسط هنرمند آراستن ILM، کریستین فارنشتاینر، به پرورش کارآمد شخصیت ها و موجودات در هودینی بیاموزید.
در این راهنمای عمیق برای هودینی، کریستین بر روی یک مدل گربه واقعگرایانه تمرکز میکند تا مجموعهای از تکنیکهای آراستن خود را برای مدلهای مختلف موهای کوتاه، متوسط و بلند/موهای بلند به اشتراک بگذارد.
گردشهای کاری نشاندادهشده را میتوان برای هر شخصیت یا موجودی اعمال کرد و برای یک گردش کار تعاملی، با در نظر گرفتن محیطهای تولید حرفهای با سرعت بالا و ضربالاجلهای سخت در ذهن، بهینهسازی شدهاند.
این کارگاه 19 فصلی با پرداختن به اصول اولیه یک گردش کار نظافت غیر مخرب و رویهای در Houdini 18 آغاز میشود. کریستین بر روی ایجاد یک مش از ابتدا و نحوه جدا کردن مناطق خز خاص بر اساس ترکیبهای هنری مختلف تمرکز دارد.
با پوششدهی پایهها، او سپس عمیقتر به جنبههای فنی هودینی میپردازد و بینشهای دقیقتری درباره نحوه عیبیابی مشکلات احتمالی مانند خطوط حافظه، الگوهای تودهای و انتقال مش ارائه میدهد.
او نشان میدهد که چگونه میتوان از قدرت هودینی برای ایجاد یک بسته داماد متقاعدکننده استفاده کرد، تکنیکهای طراحی ظاهری خود را به اشتراک میگذارد، و رویکرد خود را برای راهاندازی دامادها در موتور رندر هودینی، Mantra، آشکار میکند.
در طول کارگاه، کریستین در مورد گردشهای کاری مختلف برای ایجاد راهنماهایی بحث میکند تا شما را با دانش برای پروژههای نظافت آیندهتان و نحوه برخورد با آنها تقویت کند. با تکمیل این کارگاه، با استفاده از تکنیک های پیشرفته مختلف در هودینی، شخصیت ها و موجودات را با اعتماد به نفس نظافت خواهید کرد.
فهرست آموزش ” ایجاد تارهای مو و خز موجودات در هودینی “
- پیش نمایش
- مقدمه
- راه اندازی Mesh & Attributes
- راهنماها: صورت
- راهنماها: سبیل – قسمت 1
- راهنماها: سبیل – قسمت 2
- راهنماها: مژه ها و موهای گوش – قسمت 1
- راهنماها: موهای گوش — قسمت 2
- راهنماها: گونه ها – قسمت 1
- بلعیدن: گونه ها – قسمت 2
- راهنماها: گردن – قسمت 1
- سیستم مو: گردن – قسمت 2
- خطوط حافظه: پاها – قسمت 1
- خطوط حافظه: پاها – قسمت 2
- Mantra Shading: Fur & Organics — قسمت 1
- 15. Mantra Shading: Fur & Organics — قسمت 2 (Tail Guides)
- راهنمای انتقال: بدن – قسمت
- بدن – قسمت 2
- اصلاحات داماد
- Fur Texturing & Look Dev
معرفی مدرس :
- کریستین فارنشتاینر
KRISTIN FARRENSTEINER یک متخصص حرفه ای سه بعدی با بیش از هفت سال سابقه کار در صنعت سرگرمی CG است.
او بیشتر برای ساختن و شبیهسازی مو و خز دیجیتالی برای فیلمهای مارول و دیزنی، از جمله Avengers: Endgame، Cursed، Wonder Woman 1984 و Ron’s Gone Wrong شناخته شده است.
کریستین پس از فارغالتحصیلی از دانشگاه علوم کاربردی و هنر هانوفر، در اولین سالهای زندگی حرفهای خود در زمینه آراستگی و رشد ظاهری تخصص داشت.
او قبل از پیوستن به Double Negative در سال 2018 به عنوان بخشی از تیم اصلی نظافت چندین سال به عنوان یک متخصص عمومی کار کرد. کریستین در سال 2020 به تیم تلویزیون ILM پیوست که در حال حاضر در آنجا کار می کند.
نام لاتین و لینک اصلی محصول : CREATING CREATURE HAIR & FUR GROOMS IN HOUDINI
این آموزش نیز به شما پیشنهاد میشود : آموزش مقدماتی ZBrush 4R8
قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
دوره های مرتبط
ایجاد اسلحه کلت وقعگرایانه با ZBrush و Quixel SUITE
اگر میخواهید در هنگام ایجاد یک سلاح واقعی، مدلسازی و مهارتهای خود را تغییر دهید، این درس برای شما مناسب است.
خلق کاراکتر 3 بعدی در وی ری و مایا
در این سری از فیلمهای آموزشی وی ری برای مایا، ما تکنیکهای مورد نیاز در ایجاد و خلق یک کانسپت مفهومی ۳ بعدی را بررسی خواهیم کرد.
ایجاد خز داینامیک با XGen در مایا
در این آموزش مایا از سیستم XGen در داخل مایا برای ایجاد خز روی مش انیمیشن استفاده خواهیم کرد.
آموزش و کاربرد سیتی انجین در جلوه های ویژه فیلم ها 1
در این آموزش هفت ساعته به آموزش و کاربرد سیتی انجین در جلوه های ویژه فیلم ها بحث و بررسی و آموزش داده خواهد شد .
آموزش Modo برای هنرمندان مایا کار
اگر شما یک هنرمند مایا کار هستید که میخواهد یاد بگیرد چگونه از MODO استفاده کند، این درس برای شما است. شما در مورد تفاوتهای اصلی و شباهتهای بین مایا و MODO، از جمله ناوبری، حرکت، ابزار، خلق کردن، انیمیشن، و بیشتر یاد خواهید گرفت.
آموزش تکسچرینگ پیشرفته توپ جنگی در Substance Painter
نام لاتین : Cannon Texturing in Substance Volume 2
در این ویدیو آموزشی آموزش تکسچرینگ پیشرفته یک توپ جنگی قدیمی و آسیب دیده توسط نرم افزار Substance Painter آموزش داده خواهد شد .
نظرات
375,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه