ایجاد محیط های طبیعی در GAEA و هودینی 2020
creating procedural environments in gaea & houdini
icy cliffs & rocky terrain with rasha shalaby
ایجاد محیط های طبیعی در GAEA و هودینی 2020
ایجاد محیط های طبیعی در GAEA و هودینی 2020 و ساخت صخره های یخی و زمین های صخره ای با راشا شلابی
ماهیت رویهای Gaea توسط Quadspinner به هنرمندان سهبعدی و نقاشان مات پینتینگ این امکان را میدهد تا با ابزارهای قدرتمند آن، محیطهای چشمگیر و واقعگرایانهای ایجاد کنند.
راشا شالابی – هنرمند محیطی و نقاش مات پینتینگ با بیش از 20 سال تجربه در VFX برای فیلم، تلویزیون و بازی های سینمایی – با گنجاندن Gaea در جریان کاری هودینی، چگونگی ایجاد دارایی های زمین مانند صخره های یخی و زمین های صخره ای که معمولا سخت تر هستند را کشف می کند.
در این کارگاه 3.5 ساعته، راشا نحوه ایجاد هندسه با استفاده از تکنیکهای مختلف فرسایش و پیچخوردگی در Gaea و همچنین نحوه کشیدن دادهها برای کمک به ایجاد بافتها و نقشههای داده برای داراییها را نشان میدهد.
او نحوه صادرات بافتها و نقشهها به هودینی را برای مرحله lookdev و نورپردازی به اشتراک میگذارد و نحوه ایجاد ظاهر، تنظیم نور و دوربینها را برای محیط در هودینی نشان میدهد. رندرها برای نمای نهایی نهایی در آرنولد تنظیم شده اند.
راشا یک تور سریع در میان برخی از ابزارهای برتر هودینی برای ایجاد سطوح پیچیده و لایهای ارائه میکند – با تمرکز بر سطوحی که به حفظ ظاهر صخرهای صخرهها کمک میکنند.
نمای کلی از نحوه ایجاد یک پانورامای 360 درجه از محیط نیز گنجانده شده است، که نشان می دهد چگونه راشا رندرهای خود را از افق به ارمغان می آورد و با مقداری نقاشی، ماسک و تنظیمات در فتوشاپ، می تواند بعداً از تصویر به دست آمده استفاده کند. صحنه برای رندر نهایی
این کارگاه مملو از نکات و ترفندهای راشا است که از بیش از 20 سال کار در این صنعت آموخته شده است. مجموعه ای از فایل های پروژه مفید شامل مش ها، فایل های بافت و پروژه هودینی مورد استفاده در کارگاه برای مشترکین گنجانده شده است.
فهرست آموزش ایجاد محیط های طبیعی در GAEA و هودینی 2020
- پیش نمایش
- نمای کلی خانه و طرح زمین سریع
- ایجاد سرعت زمین در 10 گره یا کمتر
- Hero Mountain Build در Gaea
- بافت اولیه کوه و صورت صخره در Gaea
- راه اندازی محیط در هودینی
- افزایش پیچیدگی زمین در Gaea
- طراحی و روشنایی نگاه محیطی
- ایجاد محیط لبه بیرونی
- نورپردازی و رندر محیط افق در هودینی
- نحوه استفاده از HDRI pano در فتوشاپ
- رندرهای نهایی شامل Environment Fog & Atmosphere
مدرس : Rasha Shalby راشا شلبی
راشا شالبی مدیر هنری جلوه های بصری، هنرمند محیطی، نقاش مات و کامپوزر است. از آثار سینمایی او می توان به ارباب حلقه ها، دختری با خالکوبی اژدها و آرگو اشاره کرد. او همچنین روی تبلیغات بیشماری و چندین سینمای بازی کار کرده است.
راشا اخیراً روی محیطهای رویهای با نرمافزارهایی مانند Gaea و Houdini تمرکز کرده است، در حالی که همچنان از مهارتهای خود در نقاشی مات برای صیقل دادن و تسریع روند خلاقیت در هر کجا که ممکن است استفاده میکند. او متوجه می شود که یک کیسه بزرگ از ابزار و ترفندها به او اجازه می دهد تا با چرخش های بسیار سریع مورد نیاز در صنعت امروز ما، انعطاف پذیر باشد.
نام لاتین و لینک اصلی محصول : creating procedural environments in gaea & houdini
این آموزش نیز به شما پیشنهاد میشود : ساخت محیط سه بعدی در هودینی
قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
دوره های مرتبط
ارتقاء سطح کیفی رندر در مایا و آرنولد
ارتقاء سطح کیفی رندر در مایا و آرنولد ارتقاء سطح کیفی رندر در مایا و آرنولد : این دوره، از…
آموزش ساخت شمع و آتش در Houdini
houdini flames and fire
نکات ضروری آموزش cinema4d
LinkedIn Learning Cinema 4D R20 Essential Training VFX
ساخت انیمیشن 3 بعدی برای اینستاگرام در cinema4d
Cinema4D Looping 3D Animation for Instagram and GIF
روشهای مدلسازی طبیعت در کرای انجین
Terrain Modeling Techniques in CryENGINE
آشنایی با آرنولد برای مایا
Introduction to Arnold for Maya
نظرات
300,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه