تکنیک های پیشرفته Vue
Advanced Vue Techniques
تکنیک های پیشرفته Vue
این دوره دوره Vue201 را پیگیری می کند و به هنرمندان متوسط و پیشرفته Vue فرصتی برای تعمیق دانش خود از این برنامه و به دست آوردن تکنیک های عملی جدید برای کارهای تولیدی ارائه می دهد. در نیمه اول دوره ، ما در مناطق و ابزارهای خاصی در Vue متمرکز خواهیم شد ، در حالی که نیمه دوم در واقع کار مفصلی از عکس VFX در Vue خواهد بود – از مراحل برنامه ریزی اولیه تا ترکیب نهایی Nuke . در طول این دوره همچنین فرصتی برای کشف و استفاده از ویژگی های بسیار خوب Vue 9 خواهیم داشت. Eran Dinur سرپرست کامپوزیت در Brainstorm Digital است.
پیش از این او یک هنرمند ارشد دیجیتال در ILM سنگاپور و Framestore NY بود. وی جلوه های تصویری را برای فیلم هایی مانند “برخورد تیتان ها” ، “نمک” ، “ترانسفورمرها” ، “جانشینان” ، “نجات ترمیناتور” ، “پیشتازان ستاره ای” ، “مرد آهنین” و “ایندیانا” ایجاد کرده است. جونز و پادشاهی جمجمه کریستال “. Dinur یک پیشکسوت واقعی Vue است ، و از نسخه 2 در پروژه های متعدد به طور گسترده از این برنامه استفاده کرده است. وی برای نشریات مختلف ، از جمله مجله 3D World (که به طور منظم یکی از مشارکت کنندگان در آن است) ، آموزش های Vue را نوشته و نمونه صحنه های بسیاری را برای Vue xStream ، Infinite و Esprit خلق کرده است.
تکنیک های پیشرفته Vue مروری بر این دوره را مشاهده کنید
برنامه درسی دوره
کلاس 1
مدلسازی با جابجایی – جابجایی می تواند به عنوان یک ابزار مدل سازی قدرتمند در Vue استفاده شود. ما یک ماده “مولد سنگ” سفارشی ایجاد خواهیم کرد ، پتانسیل سیستم مختصات جهان را بررسی خواهیم کرد ، فرکتال ها را مخلوط می کنیم ، صخره های با جزئیات بالا را با MetaBlobs مدل می کنیم و از ویژگی جدید چاپ پارامتر جدید Vue 9 استفاده می کنیم.
کلاس 2
HyperBlobs و پراکندگی زیر سطح – نگاهی خواهیم انداخت به ویژگی جدید HyperBlob که ترکیبی از جابجایی ، سایه زنی حجمی و MetaBlobs است. سپس به پراکندگی زیر سطح خواهیم رفت. با بررسی چگونگی تأثیر پارامترهای مختلف بر روی ظاهر مواد ، سایه بان های طبیعی تر برای یخ و سنگ مرمر ایجاد خواهیم کرد.
کلاس 3
تکنیک های روشنایی و پیشرفته نورپردازی – ویژگی جدید نورپردازی در Vue 9 ابزاری خارق العاده است ، اما برای بهره برداری کامل از پتانسیل آن ، نیاز به تعویض از الگوی استاندارد روشنایی Vue دارد. ما یک دکل روشنایی با نورپردازی انتخابی ایجاد خواهیم کرد و تکنیک های مختلف روشنایی را کشف خواهیم کرد.
کلاس 4
مدل سازی زمین با فراکتال کوه راکی - یکی دیگر از ویژگی های جالب جدید Vue ، فراکتال کوه سنگی قدرت زیادی دارد و ما کل کلاس را نه تنها برای کشف اسرار آن صرف خواهیم کرد بلکه به ویرایشگر عملکرد و مدل سازی trainrain نیز نگاه خواهیم کرد.
کلاس 5
Vue در تولید – قسمت 1 ما در مورد جنبه های مختلف استفاده از Vue در تولید بحث خواهیم کرد – نقاط قوت و ضعف آن ، نقش آن به عنوان یک ابزار نقاشی مات ، استفاده از Vue برای 2D ، 2.5D و 3D. سپس عکس را بررسی کرده و یک استراتژی اولیه ارائه می دهیم ، قبل از اینکه به ردیابی دوربین سه بعدی برویم.
کلاس 6
Vue در تولید – part2 ما از مایا برای ایجاد یک صحنه چیدمان اصلی استفاده خواهیم کرد که به ما امکان می دهد جریان کار را هم در Vue و هم در Nuke ساده کنیم. در مرحله بعدی به روند صحیح وارد کردن صحنه و دوربین به Vue و تنظیم صحنه اصلی خواهیم پرداخت.
کلاس 7
Vue در تولید – قسمت 3 ما شروع به ایجاد عناصر در Vue و آوردن آنها به Nuke خواهیم کرد. ما بر روی عناصر 2.5D تمرکز خواهیم کرد ، تک فریم ها و پاس ها را از Vue ارائه می دهیم و پیش بینی ها را در فضای سه بعدی در Nuke تنظیم می کنیم ، در حالی که من عناصر Vue را در کامپیوتر ریز و روتوش می کنم.
کلاس 8
Vue در تولید – part4 ما به سراغ ایجاد عناصر و رندرهای کاملاً سه بعدی خواهیم رفت. ما به راه حل های مختلف از وارد کردن مستقیم مدل های درخت Vue به Nuke گرفته تا ارائه انیمیشن در Vue خواهیم پرداخت. ما در مورد موضوعاتی مانند کاهش سوسو زدن ، نورپردازی صحیح ، تاری حرکت و تکسچر بحث خواهیم کرد.
کلاس 9
Vue در تولید – part5 ما به کار بر روی شات ادامه می دهیم ، ضمن اینکه ظرافت کامپیوتر را اضافه می کنیم ، عناصر بیشتری اضافه می کنیم. ما همچنین در ایجاد جلوه های حجمی و جوی ، در Vue و همچنین Nuke نگاهی خواهیم انداخت.
کلاس 10
موضوعات مختلف – ما درختان Vue را از نزدیک بررسی خواهیم کرد و خواهیم دید که چگونه می توانیم بافت های آنها را برای بهبود شکل ظاهری دوباره تولید و ویرایش کنیم. ما همچنین مواد سایه همسر ، و همچنین ویژگی های جدید کنترل بازتابش مات و روشنایی محیط Vue 9.5 را بررسی خواهیم کرد.
قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
دوره های مرتبط
مدلسازی کاراکتر سه بعدی برای انیمیشن
آموزش طراحی و مدلسازی کاراکتر فانتزی برای استفاده در انیمیشن با استفاده از نرم افزار 3dmax و Zbrush توسط آلساندرو بالداسرونی
Stylized Character Modeling for Production with Alessandro Baldasseroni
آموزش مقدماتی 3DMAX 2011
آموزش مقدماتی 3DMAX 2011 توسط جاستین مارشال ، دلانو آتیا و كایل گرین ارئه میگردد ما در این آموزش 3ds Max ، طیف گسترده ای از عناوین آموزشی این نرم افزار قدرتمند را به شما خواهیم گفت
Introduction to 3ds Max 2011
خلق کاراکتر 3 بعدی در وی ری و مایا
در این سری از فیلمهای آموزشی وی ری برای مایا، ما تکنیکهای مورد نیاز در ایجاد و خلق یک کانسپت مفهومی ۳ بعدی را بررسی خواهیم کرد.
آموزش اسکالپ کردن و حکاکی دیجیتالی با 3dcoat
آموزش اسکالپ کردن و حکاکی دیجیتالی با 3dcoat آموزش اسکالپ کردن و حکاکی دیجیتالی با 3dcoat : این سومین ویدیو…
آموزش Modo برای هنرمندان مایا کار
اگر شما یک هنرمند مایا کار هستید که میخواهد یاد بگیرد چگونه از MODO استفاده کند، این درس برای شما است. شما در مورد تفاوتهای اصلی و شباهتهای بین مایا و MODO، از جمله ناوبری، حرکت، ابزار، خلق کردن، انیمیشن، و بیشتر یاد خواهید گرفت.
مدلسازی درختان واقع گرایانه و طبیعی با SpeedTree
نام لاتین محصول آموزشی : Modeling Realistic Trees with SpeedTree
در این برنامه آموزشی با استفاده از برنامه Speed Tree یاد میگیریم که یک نمودار.سهبعدی از زمین را مدلسازی و آن را تبدیل به یک درخت طبیعی کنیم.
نظرات
62,500 تومان
قوانین ثبت دیدگاه