ساخت کاراکتر مردانه با رزولیشن بالا در زیبراش
در این دوره آموزشی، ما از ZBrush برای ساخت و ایجاد جزئیات شخصیت یک کاراکتر مردانه با وضوح بالا استفاده خواهیم کرد.
نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4، Maya 2011، Photoshop
ساخت کاراکتر مردانه با رزولیشن بالا در زیبراش
ساخت کاراکتر مردانه با رزولیشن بالا در زیبراش : در این دوره آموزشی، ما از ZBrush برای ساخت و ایجاد جزئیات شخصیت یک کاراکتر مردانه با وضوح بالا استفاده خواهیم کرد.
ZBrush ابزاری عالی برای کنار هم قرار دادن کاراکترها است. شما می توانید هندسه پایه ایجاد کنید ، مش های خود را حکاکی و رنگ آمیزی کنید ، لوازم جانبی و لباس بسازید و بین برنامه های دیگر به طور یکپارچه کار کنید.
در این دوره ، ما مراحل ایجاد یک شخصیت با وضوح بالا را از ابتدا تا انتها با استفاده از ZBrush به عنوان برنامه اصلی خود طی خواهیم کرد. ما استفاده از zSpheres را در ساخت مش پایه بررسی خواهیم کرد.
از GoZ برای دستیابی سریع به هندسه بین ZBrush و Maya استفاده خواهیم کرد ، اگرچه روش های استفاده شده برای سایر برنامه ها نیز اعمال خواهد شد.
ما همچنین برای ویرایش و ایجاد برخی از نقشه های بافتی که می توانیم در ZBrush برای افزودن جزئیات رنگ و مجسمه استفاده کنیم ، کمی هم فتوشاپ استفاده خواهیم کرد.
ما می خواهیم سطح زیادی را بپوشانیم و در پایان ، شما یک شخصیت کامل همراه با ابزارهایی که برای ایجاد مدل های شخصیت با وضوح بالا خود نیاز دارید ، خواهید داشت.
نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4، Maya 2011، Photoshop برای پرونده های پروژه.
عناوین آموزش ساخت کاراکتر مردانه با رزولیشن بالا در زیبراش :
- معرفی و بررسی اجمالی پروژه
- ایجاد شخصیت های با وضوح بالا در ZBrush
- کار با Concept Art
- تنظیم تصاویر مرجع
- هندسه پایه ساختمان با Zspheres
- شکل دادن و اصلاح پایه
- سفارشی سازی توپولوژی در مایا
- کار بر روی توپولوژی بدن
- اتمام توپولوژی
- شکل دادن به شخصیت کاراکتر
- مجسمه سازی فرم های اصلی بدن
- مجسمه سازی ساختار اصلی
- افزودن جزئیات به سر
- مجسمه سازی دست ها
- مجسمه سازی بدن و سر
- رنگ آمیزی چشم ها
- ساخت شلوار جین
- ایجاد یک طرح UV برای شلوار جین
- شروع بافت شلوار جین در فتوشاپ
- تکمیل بافت شلوار جین
- استفاده از بافت شلوار جین برای رنگ آمیزی و مجسمه سازی در ZBrush
- مجسمه سازی چین و چروک های شلوار جین
- ایجاد یک پیراهن با ابزار توپولوژی
- مجسمه سازی و نقاشی پیراهن
- ساخت جلیقه
- افزودن جزئیات به جلیقه
- مجسمه سازی و نقاشی جلیقه
- مدل سازی هندسه چکمه
- پایان چکمه
- نقاشی کردن چکمه ها
- اضافه کردن ابرو با Zspheres
- ساخت و مجسمه سازی سبیل
- استفاده از Spotlight برای رنگ آمیزی صورت
- نقاشی روی بقیه بدن
- مجسمه سازی یک وصله برای جلیقه
- استفاده از Shadowbox برای ایجاد یک پچ بزرگ برای Vest
- ساخت زیپ با استفاده از Shadowbox
- مدل سازی سگک کمربند
- استفاده از لایه ها برای افزودن جای زخم صورت
- نقاشی یک تاتو روی بازو
نام لاتین و لینک اصلی محصول : Creating High Resolution Characters in ZBrush
این آموزش نیز به شما پیشنهاد میشود : آموزش طراحی و ساخت کاراکتر مبارز در زیبراش
قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
دوره های مرتبط
مدلسازی و تکسچرینگ سیاه چال فانتزی در مایا 3
Title: 3DMotive – Stylized Dungeon In Maya Volume 3
مدلسازی و رندر کاراکتر تمساح در keyshot و zbrush
Rendering Organic Models in ZBrush and KeyShot
آموزش رندر کاراکتر هیولا Keyshot و photoshop
Rendering Monster Assets in KeyShot and Photoshop
طراحی کاراکتر برای گیم با ZBrush و TopoGun
در این برنامه آموزشی، با استفاده از ZBrush و TopoGun یک شخصیت مدلسازی شده زنی با وضوح بالا را به یک مدل با رزولوشن کمتر تبدیل خواهیم کرد .
نقاشی و ساخت تکسچر پوست طبیعی در ZBrush و marmoset Toolbag
در طی این آموزشها ، ما به آموزش نقاشی بافتهای پوست واقعی در ZBrush با استفاده از marmoset Toolbag تمرکز خواهیم کرد.
ادغام یک وسیله نقلیه ۳ بعدی به ویدیو در مایا و NUKE
در این فیلم آموزشی یاد خواهیم گرفت .که چگونه با استفاده از مدل سه بعدی و وارد کردن آن در برنامه nuke یک تدوین زنده ساخته و آن را مونتاژ نماییم در این آموزش rotoscoping، ماسک، و تصحیح رنگ را در NUKE آموزش خواهیم داد.
نظرات
87,500 تومان
قوانین ثبت دیدگاه