مدلسازی و رندر کاراکتر استیلایز شده در زیبراش
Art_Heroes – Stylized Character Program
مدلسازی و رندر کاراکتر استیلایز شده در زیبراش
مدلسازی و رندر کاراکتر استیلایز شده در زیبراش توسط هنری تری فیش : در این آموزش به طراحی و مدلسازی و بافت دهی یا تکسچرینگ و رندر نهایی طی یک برنامه مدون 6 هفته ای پرداخته خواهد شد .
برنامه هفته به هفته آموزش مدلسازی و رندر کاراکتر استیلایز شده در زیبراش شامل:
هفته 1
- آناتومی شخصیت تلطیف شده
- درس 1: رابط سفارشی و مقدمه
- درس 2: مجسمه سازی سر
- درس 3: مجسمه سازی نیم تنه
- درس 4: مجسمه سازی پاها
- درس 5: پالایش بدن
هفته 2
- اصول مجسمه سازی شخصیت
- درس 1: مجسمه سازی دست ها
- درس 2: پالایش سر
- درس 3: مسدود کردن مو و کلاه
- درس 4: استخراج ژاکت
- مجسمه سازی دست و صورت دو درس مهمی است که از این ماژول خواهید گرفت. شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک دست را در حالتی آرام، با شروع از انگشت اشاره، مجسمه سازی کنید. شما نسبت های سر و بدن و جزئیات ریز را که به جذابیت یک
- شخصیت کمک می کند، درک خواهید کرد.
هفته 3
- مدل سازی لباس در Zbrush
- درس 1: استخراج تی شرت
- درس 2: بیرون کشیدن شلوار
- درس 3: شروع چکمه ها
- درس 4: افزودن عناصر به چکمه ها
- ما در زبراش مدل لباس خواهیم بود. در این ماژول یاد می گیریم که چگونه تکه های مختلف لباس را استخراج کنیم و چگونه از صحت توپولوژیکی آنها مطمئن شویم. هدف ما این است که مطمئن شویم شما می توانید این فرآیند را بر روی هر شخصیتی که انتخاب
- می کنید پیاده سازی کنید.
هفته 4
- عناصر سطح سخت
- درس 1: بشقاب های شانه
- درس 2: ساخت سلاح
- درس 3: ساختن زانوبند
- درس 4: پاس زیبایی
- درس 5: سازماندهی فایل
- ما تمام مدلسازی سطوح سخت را در Zbrush نیز انجام میدهیم. جزئیات سطح سخت شخصیت سبک شده ای که ما برای برنامه انتخاب کردیم به یک سلاح محدود نمی شود، بنابراین انواع عناصر سطح سخت پوشیده شده را خواهید دید.
هفته 5
- ایجاد یک شخصیت جذاب
- شما یاد خواهید گرفت که چه چیزی یک شخصیت واقعاً جذاب را می سازد و می دانید که چگونه حرکت کنید:
- عدم تقارن صورت
- نمای پروفایل عالی
- تناسب لب و صورت
- نگاه شخصیت و شخصیت از فواصل مختلف
- چه بر روی یک شخصیت زن کار کنید و چه در حال الگوبرداری از یک شخصیت مرد باشید، میدانید که چگونه به طرز ماهرانهای یک چهره را در Zbrush مجسمهسازی کنید که به بهترین شکل به شخصیت شما کمک کند.
هفته 6
- جزئیات و ژست
- دلایل زیادی وجود دارد که چرا شما هرگز نباید شخصیت خود را در حالت T یا A-Pose ارائه دهید. با انجام این کار، فرصتی برای نشان دادن نقاط قوت پروژه خود و نشان دادن زیبایی کامل آن را از دست خواهید داد. پس از تکمیل این ماژول، یک پاس کلی ایجاد می
- کنید و جزئیات کوچکی را اضافه می کنید که بافت ها و داستان را به شخصیت شما اضافه می کند.
- به یاد داشته باشید، شما یک هنرمند هستید و هر قطعه ای که خلق می کنید داستانی را روایت می کند، بنابراین در این ماژول ما مهمترین گام ها را برای تکمیل آن برمی داریم.
- مینی دوره جایزه:اشعه ماوراء بنفش و چند رنگ
- اولین کاری که بای
- د انجام دهید اگر قصد دارید شخصیت خود را بافت دهید، ایجاد UV برای آن است. ممکن است مشکلاتی پیدا کنید، بنابراین ما کل فرآیند را طی می کنیم و سعی می کنیم به رایج ترین مسائل رسیدگی کنیم و نحوه حل آنها را نیز نشان دهیم.
- جایزه مینی دوره:
- بافت در راه اندازی Substance Painter / Marmoset
- در این ماژول، بافتهای چند رنگ شده در Zbrush را میگیرید و با ایجاد نقشههای اضافی، آخرین لمس را به آنها میدهید. پس از اتمام تکسچر کاراکتر در Substance Painter، در Marmoset رندر خواهید گرفت.
نام لاتین و لینک اصلی محصول : Art_Heroes – Stylized Character Program
این آموزش نیز به شما پیشنهاد میشود : مدلسازی کاراکتر استیلایز شده در ZBrush
قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
دوره های مرتبط
نکات ضروری آموزش cinema4d
LinkedIn Learning Cinema 4D R20 Essential Training VFX
ساخت انیمیشن تکرار شونده در Cinema4D و After Effect
Create A Retro Delorean Loop in Cinema 4D and After Effects
کامل کردن تجهیزات خودرو قسمت 3
کامل کردن تجهیزات خودرو قسمت 3 کامل کردن تجهیزات خودرو قسمت 3 : این فیلم آموزشی با ادغام یک وسیله…
نور پردازی و رندر دکوراسیون داخلی توسط آرنولد
Interior Lighting and Rendering Using Arnold in Maya
نگاهی به موتور رندر آرنولد در مایا
Look Development using Maya and Arnold
رندر 3 بعدی دکوراسیون داخلی در 3dmax و corona
با 3ds Max و موتور رندر کرونا در کمتر از 2.5 ساعت در زمینه مدل سازی ، نورپردازی و رندر یک متخصص سه بعدی شوید .
Interior 3D Rendering 3ds Max + Corona : The Quickest Way
نظرات
375,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه