آموزش رندرینگ طبیعی پرواز هلکوپتر در V-Ray و Maya
Photorealism in VRAY for maya TAUGHT BY PETER HARTWIG
آموزش رندرینگ طبیعی پرواز هلکوپتر در V-Ray و Maya
آموزش رندرینگ طبیعی پرواز هلکوپتر در V-Ray و Maya : این دوره بر استفاده از vray برای مایا برای ایجاد یک صحنه واقعی عکس از ابتدا تا انتها تمرکز دارد.
ما با پوشش دادن مجموعه کار شروع میکنیم، و مطمئن میشویم که مرجع، hdri و سایر جزئیات ما مرتب هستند، بنابراین میتوانیم وقتی به دفتر برگشتیم، یک تطابق کامل در مایا ایجاد کنیم.
از اینجا، همه چیز در مورد سایه زدن، نورپردازی، جزئیات و جزئیات بیشتر است، قبل از اینکه وارد عکسبرداری شوید، صفحه را ثابت کنید، صفحات عناصر اضافی را روی دوربین های گوپرو بگیرید و در نهایت عکس را ارائه دهید.
پیتر هارتویگ، هنرمند مستقل vfx، که روی فیلمها، تلویزیون و آگهیهای بازرگانی در سرتاسر جهان، در مکانهایی مانند Ghost، Framestore و MPC کار کرده است، از طریق این کار راهنمایی خواهید شد.
مروری بر آموزشهای آموزش رندرینگ طبیعی پرواز هلکوپتر در V-Ray و Maya :
کلاس 1
- مقدمه: ما نگاهی داریم به آنچه که انجام خواهیم داد. نگاهی به بشقاب ها، مدل و بریف داریم. بخش مهم درس این است که همه چیز را تنظیم کنید و برای عمل آماده کنید، با یک هدف روشن در ذهن.
کلاس 2
- در محل کار. چه چیزی هنگام تیراندازی پوشانده شد. کالیبره کردن صفحات و کنار هم قرار دادن تصویر hdri که از آن استفاده خواهیم کرد. ما به ساخت standin محیطی و استفاده از hdri برای بافت آن نگاه می کنیم. در پایان درس، ما یک محیط آماده و آماده برای حرکت داریم.
کلاس 3
- ابتدا یک مقدمه سریع برای لنز زدایی صفحات و ردیابی آنها، از جمله گردش کار برای اعمال مجدد اعوجاج لنز وجود دارد. سپس وقت آن است که یک هلیکوپتر خاکستری زیبا را در عکس رندر کنیم تا ببینیم همه چیز همانطور که ما انتظار داریم کار می کند.
کلاس 4
- با وجود همه اینها، وقت آن است که شروع به واقعی جلوه دادن هلی کوپتر کنید! مرحله اول این است که یک ماده فلزی مناسب را در آنجا وارد کنیم و دست انداز و جابجایی های ما را به کار بیاندازیم.
کلاس 5
- گام بعدی در سایه انداختن هلیکوپتر این است که رنگهای اصلی را در آنجا قرار دهید، و همچنین کار بر روی دوربینها و انعکاسها، که واقعاً عکس را میفروشد. بعد از این درس، هلیکوپتر باید احساس کند که در واقع در شات است!
کلاس 6
- زمان رنگ ما شروع به اضافه کردن رنگ و برگردان به پرنده می کنیم. این امر مستلزم بازگشت به مشخصات و نقشههای برآمدگی است و مطمئن شویم که میتوانیم تفاوت در کیفیت سطح را “احساس” کنیم.
کلاس 7
- کثیفش کن هوازدگی، سایش و پارگی را اضافه می کنیم. این همچنین شامل خراش، سوختگی اگزوز، گرد و غبار و سایر نیروهای خوب طبیعت است که در زندگی هلیکوپترها نقش داشته است. اکنون وارد رئالیسم می شویم!
کلاس 8
- یک بار در برنامهای که روی آن کار میکرد، سرپرستی به پیتر گفت: “اکنون واقعی به نظر میرسد… ادامه دهید و آن را خوب جلوه دهید”. این کاری است که ما اکنون انجام می دهیم. چراغهای ضربهای، پرشها، و هر چیز دیگری را که میتوانیم به آن برسیم اضافه کنید.
کلاس 9
- ما اکنون یک نمونه از عکس را انجام می دهیم، و متوجه می شویم که چه صفحاتی را باید در آنجا اضافه کنیم تا واقعاً آن را بفروشیم. سپس از آنهایی که در استودیو هستند عکس می گیریم و آنها را با هم مقایسه می کنیم! این همچنین می تواند شامل بیرون آوردن ذرات برای لوله های اگزوز و
- سایر جزئیات باشد.
کلاس 10
- در حال اتمام شوت! آخرین عناصر را در آنجا دریافت کنید. بشقاب را لمس کنید. لرزش دوربین. غلات. و غیره… همه دوستان ما هستند!
نام لاتین و لینک اصلی محصول : Photorealism in VRAY for maya TAUGHT BY PETER HARTWIG
این آموزش نیز به شما پیشنهاد میشود : آموزش ایجاد افکت آتش گرفتن هلکوپتر در مایا
قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
دوره های مرتبط
اصول سایهها و نورپردازی در آرنولد
Fundamentals of Shading and Lighting
مقدمه ای بر شبیه سازی مایعات در هودینی
Introduction to Fluid Simulations in Houdini
ساخت انیمیشن 3 بعدی برای اینستاگرام در cinema4d
Cinema4D Looping 3D Animation for Instagram and GIF
مدلسازی ربات در Cinema 4D
Introduction to Modeling in CINEMA 4D R16
آموزش رندرینگ در آرنولد و کاتانا
آموزش رندرینگ در آرنولد و کاتانا آموزش رندرینگ در آرنولد و کاتانا : این دوره بر اساس دوره Katana Essentials…
آموزش مقدماتی 3DMAX 2011
آموزش مقدماتی 3DMAX 2011 توسط جاستین مارشال ، دلانو آتیا و كایل گرین ارئه میگردد ما در این آموزش 3ds Max ، طیف گسترده ای از عناوین آموزشی این نرم افزار قدرتمند را به شما خواهیم گفت
Introduction to 3ds Max 2011
نظرات
75,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه