رندر پوست طبیعی بوسیله V-Ray در مایا
Creating a Photorealistic Skin Shader in Maya and V-Ray By Clifford Otomi Green
رندر پوست طبیعی بوسیله V-Ray در مایا
رندر پوست طبیعی بوسیله V-Ray در مایا با کلیفورد اوتومی گرین : در این آموزش یاد می گیریم که چگونه با استفاده از V-Ray و Maya یک سایه بان پوست واقعی بسازیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya و NOKE.
در این آموزش یاد می گیریم که چگونه با استفاده از V-Ray و Maya یک سایه بان پوست واقعی بسازیم. در طول این درسها، ما بلوکهای ساختمانی اساسی را یاد میگیریم که به ما در ایجاد یک سایهزن پوست واقعی کمک میکنند. ما با استفاده از متریال VRayFastSSS2 شروع می کنیم و ویژگی های آن را در یک تنظیم صحنه ساده بررسی می کنیم.
سپس از فتوشاپ برای اصلاح نقشه های بافت استفاده می کنیم. همانطور که به درسهای پیشرفتهتر میرویم، این بلوکهای سازنده را در فرآیند ایجاد پوست واقعی انسان به کار خواهیم برد. در پایان این آموزش، شما درک عمیقی از روشهای مربوط به استفاده از مواد V-RayFastSSS2 برای ایجاد سایهزنهای پوستی باورپذیر به دست خواهید آورد.
اسکن سه بعدی سر بی نهایت توسط لی پری اسمیت تحت مجوز Creative Commons Attribution 3.0 Unported مجوز دارد. بر اساس اثری در Infinite-Realities – http://www.ir-ltd.net/. نرم افزار مورد نیاز: Maya و NOKE.
معرفی و بررسی اجمالی پروژه رندر پوست طبیعی بوسیله V-Ray در مایا
- مقدمه و نمای کلی پروژه
- ایجاد یک سایه زن فوتورئالیستی در مایا و وی ری
- راه اندازی Scale و VRayFastSSS2 Materia
- راه اندازی Diffuse و SSS Layers
- نگاهی به حالت پراکندگی تکی
- راه اندازی V-Ray Blend Material
- راه اندازی V-Ray Lights
- استفاده از V-Ray Dome Lights با HDR Map
- تنظیم بافت ها برای VRayFastSSS2 Materia
- ادامه تمرکز بر روی نقشه رنگی و بافتهای
- اضافه کردن نقشه عادی و Reflection
- استفاده از مواد VRayFastSSS2 در CG Head
- اضافه کردن یک بافت منتشر
- شروع به اضافه کردن رنگ کلی
- تنظیم نقشه جابجایی
- نگاهی به جریان کار خطی
- آماده سازی صحنه ما برای Final Render
- راهاندازی Render Passes در NOKE
این آموزش نیز به شما پیشنهاد میشود : نورپردازی و رندر پرتره 3 بعدی توسط V-Ray در مایا
قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
دوره های مرتبط
اصول سایهها و نورپردازی در آرنولد
Fundamentals of Shading and Lighting
ساخت انیمیشن تکرار شونده در Cinema4D و After Effect
Create A Retro Delorean Loop in Cinema 4D and After Effects
نور پردازی و رندر طبیعی در آرنولد
Real World Lighting and Rendering with Arnold
آشنایی با آرنولد برای مایا
Introduction to Arnold for Maya
آموزش مقدماتی 3DMAX 2011
آموزش مقدماتی 3DMAX 2011 توسط جاستین مارشال ، دلانو آتیا و كایل گرین ارئه میگردد ما در این آموزش 3ds Max ، طیف گسترده ای از عناوین آموزشی این نرم افزار قدرتمند را به شما خواهیم گفت
Introduction to 3ds Max 2011
رندرینگ مدل بستنی و دسر در redshift
رندرینگ مدل بستنی و دسر در redshift رندرینگ مدل بستنی و دسر در redshift : رندرینگ مدل بستنی و دسر…
نظرات
45,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه