ساخت افکتهای سینمایی در آنریل انجین
Creating Cinematics & Environmental Effects
ساخت افکتهای سینمایی در آنریل انجین
ساخت افکتهای سینمایی در آنریل انجین : با تقاضای عمومی، Sjoerd “Hourences” De Jong بر اساس اطلاعات آموزش داده شده در اولین DVD خود (مقدمه و کاربرد) با ایجاد یک فیلم سینمایی کامل درون بازی، ساخته شده است.
Sjoerd با یک سطح موجود سفارشی شروع میکند و باران، باد، رعد و برق، رعد و برق، پاشیدن آب، گودالها و حتی گیاهانی را که به باد واکنش نشان میدهند، اضافه میکند تا محیط را زنده کند.
از آنجا به اضافه کردن یک شخصیت به صحنه، افزودن دوربینهای متعدد، راهاندازی نورپردازی، ایجاد جلوهای برقآور، ایجاد آتشسوزی، دمیدن دری کوچک و در نهایت تنظیم همه چیز در کیسمت/متین برای آخرین فیلم سینمایی ادامه میدهد.
شما همچنین از یک استاد غیرواقعی دقیقاً یاد خواهید گرفت که چگونه گردش کار خود را توسعه دهید و همین الان شروع به ساخت فیلم های سینمایی شگفت انگیز در داخل UDK کنید.
درباره مربی:
Sjoerd “Hourences” De Jong بیش از 10 سال است که با Unreal Editor کار می کند و به عنوان عناوینی مانند Huxley، Warpath و UT 2004 کار کرده است. Sjoerd اخیراً مد UT3 “The Ball” را طراحی و کارگردانی کرده است که قبلاً برنده طیف وسیعی از بازی ها شده است.
جوایز در برخی از بزرگترین مسابقات جهان مانند ModDB MOTY و مسابقه MakeSomethingUnreal. مطمئن شوید که برای آموزش های غیر واقعی، کتاب ها و آموزش های شخصی رایگان، وب سایت Sjoerd’s hourences.com را بررسی کنید.
نام لاتین و لینک محصول : Creating Cinematics & Environmental Effects
این آموزش نیز به شما پیشنهاد میشود : ایجاد انیمیشن های آماده ساخت برای تولیدات بازی
قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
دوره های مرتبط
آموزش تخریب و ریزش در مایا
introduction to maya dmm
مدلسازی شهربازی 3 بعدی در مایا
Modeling a Maya Roller Coaster
آموزش پیشرفته داینامیک آب در Phoenix
Phoenix FD Advanced Large-Scale Water FX Course
آموزش مقدماتی VEX در هودینی قسمت 2
Introduction to VEX – Volume 2
نکات ضروری آموزش cinema4d
LinkedIn Learning Cinema 4D R20 Essential Training VFX
نظرات
45,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه