ایجاد تکسچرینگ تجهیزات داخل بازی با Substance
Creating Game Environment Textures with Substance Suite By Dan John Cox
ایجاد تکسچرینگ تجهیزات داخل بازی با Substance
ایجاد تکسچرینگ تجهیزات داخل بازی با Substance توسط دن جان کاکس : در این دوره، نحوه ایجاد بافت با استفاده از بستههای Substance Painter و Designer را بررسی خواهید کرد که یک تغییر اساسی در بافتسازی از تکنیکهای قبلی با استفاده از فتوشاپ است.
خط لوله بافت محیط بازی از زمان معرفی Substance Designer و Painter Suite به شدت در حال تغییر است و سازگاری با آن می تواند دلهره آور باشد. این دوره آموزشی، ایجاد بافتهای محیط بازی با سوئیت، به شما کمک میکند تا به این جریانهای کاری بافتسازی مدرن تبدیل شوید.
ابتدا، شما اشکال سبک شده را هم به صورت سنتی و هم به صورت رویه ای می سازید. سپس، تمام نقشه های لازم را برای استفاده در یونیتی ایجاد خواهید کرد. در آخر، شما از این بافت ها به طور مکرر در چندین دارایی در داخل Substance Designer و Painter استفاده مجدد خواهید کرد.
در پایان این دوره تکسچرینگ محیطی، درک کاملی از خطوط لوله فعلی صنعت خواهید داشت، در حالی که همچنان کیفیت و تکنیک های بافت سنتی را با استفاده از Zbrush همراه با Substance Suite حفظ می کنید.
نرم افزار مورد نیاز: Substance Designer، Substance Painter.
بررسی اجمالی دوره ایجاد تکسچرینگ تجهیزات داخل بازی با Substance
- نمای کلی دوره
- اصول طراح مواد
- معرفی رابط طراح مواد
- مقدمه ای بر رابط Substance
- درک خروجی ها و نقشه های ارتفاع در Designer
- استفاده از مدل های Zbrush در Designer
- بهترین گره ها برای استفاده در Designer
- ایجاد بافت کاشی کاری
- اضافه کردن فرم های ثانویه
- رنگ، جزئیات و PBR در طراح مواد
- برش ورق و استفاده مجدد در طراح مواد
- بافت سازی هنر محیط در نقاش مواد
این آموزش نیز به شما پیشنهاد میشود : آموزش تکسچرینگ اشکال پیچیده در Substance و Zbrush
قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
دوره های مرتبط
پایپ لاین استوری برد تا انیمیشن عنکبوت رباتیک در مایا
Infiltrator Production Pipeline
مقدمه بر UV Toolkit در MAYA 2018
Introduction To The Uv Toolkit In Autodesk Maya 2018 With Eric Keller
کاوش کردن در ابزارهای مایا 2018
Exploring Maya 2018 By Justin Marshall
مدلسازی کاراکتر هیولا در مایا و زیبراش
Digital Creature Creation in ZBrush Photoshop and Maya
آموزش مقدماتی Shading Networks
Your First Day with Shading Networks in Maya By Eddie Russell
مدلسازی کشتی دزدان دریایی در مایا
3D Modeling: Learn how to model 3D Cartoons in Maya
نظرات
45,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه