آموزش مقدماتی 2020 Substance Painter
Introduction to Substance Painter with Christophe Desse
آموزش مقدماتی 2020 Substance Painter
آموزش مقدماتی 2020 Substance Painter از صفر تا صد با کریستوف دس : Substance Painter 2020 یک ابزار بافت استاندارد صنعتی است که در استودیوهای برتر در سراسر جهان استفاده می شود . به ویژه در هنگام بافت دار کردن دارایی های بازی.
در این کارگاه، هنرمند ارشد فنی در Naughty Dog، کریستوف دس، شما را با سرعت یادگیری Substance Painter با به اشتراک گذاشتن تکنیکها و گردش کار اثباتشدهی تولید خود همراهی میکند و به شما کمک میکند تا رابط کاربری و اصطلاحات را کاملاً درک کنید تا بتوانید صحنههای سه بعدی خود را بشناسید.
و پروژه ها رویکرد مستقیم کریس با معرفی دقیق ابزارها و ویژگیها آغاز میشود. او یک مدل ربات (Tike) را برای شما فراهم می کند تا ماجراجویی Substance خود را شروع کنید – به طوری که هیجان انگیزتر از کار روی یک کره باشد. هنگامی که اصول اولیه ایجاد شد، کریس عمیقتر در جریان کار Substance Painter میکاود، جایی که فرآیند بافتسازی خود را در یک پروژه کامل نشان میدهد.
صحنهای کوچک شامل یک کامیون مسابقهای با رانندگان و تیمی از مکانیکها. شما به دنبال تکسچر کردن شخصیتهای سه بعدی و مدلهای سطح سخت او خواهید بود و تکنیکهای مختلفی را که میتوان برای بافتدهی اجزای مختلف یک صحنه سهبعدی استفاده کرد، کشف کرد. مدلها (کامیون و شخصیتها) ارائه شدهاند تا بتوانید در تمام مراحل در کنار کریس کار کنید.
همچنین نکات کریس را برای مدیریت تنظیمات مواد و نقشه های مختلف در Substance Painter در طول مسیر خواهید شنید. این کارگاه جامع 3.75 ساعته به جزئیات بسیاری از مواد مختلف می پردازد و بینشی کامل از روش آزمایش شده و آزمایش شده کریس ارائه می دهد.
موضوعات پوشش داده شده شامل رابط Substance Painter، ویژگیهای نمایشگر و نمای، لایهبندی مواد، مجموعهها و متریالهای بافت، مواد هوشمند، برجستگیها، استنسیلها، پخت، نقاط لنگر، و نحوه نزدیک شدن به هوازدگی و جزئیات سطح سخت با استفاده از Substance Painter است.
فهرست آموزش مقدماتی 2020 Substance Painter
- پیش نمایش
- مقدمه
- Viewport Navigation
- بافت های پخت
- مواد PBR – کانال ها
- جنبه های غیر مخرب نقاش مواد
- لنگرگاه
- مواد هوشمند — قسمت 1
- مواد هوشمند — قسمت 2
- Paint Vs. پر کردن لایه ها و زمان استفاده از آنها
- نمونه های مواد در مجموعه های چندگانه بافت
- بافت با UDIM
- نقاشی درایورها – قسمت 1
- نقاشی درایورها – قسمت 2
- نقاشی درایورها – قسمت 3
- بدنه کامیون – بافت
- لاستیک کامیون – بافت
- بدنه کامیون – نقاشی
- اگزوز کامیون – بافت
- بافت کامیون – صادرات
- ساخت تصویر جلد
نام لاتین و لینک اصلی محصول : Introduction to Substance Painter with Christophe Desse
این آموزش نیز به شما پیشنهاد میشود : تکسچرینگ هواپیما و خلبان در Substance
قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
دوره های مرتبط
پایپ لاین استوری برد تا انیمیشن عنکبوت رباتیک در مایا
Infiltrator Production Pipeline
مقدمه بر UV Toolkit در MAYA 2018
Introduction To The Uv Toolkit In Autodesk Maya 2018 With Eric Keller
یووی کردن کاراکتر بازی در Maya
UV Mapping Game Characters in Maya By Eddie Russell
آشنایی با Shading Networks در مایا
Introduction to Shading Networks in Maya By Eddie Russell
آموزش مقدماتی مایا 2016
Introduction to Maya 2016 By Justin Marshall, Delano Athias and Eddie Russell
آموزش تکسچرینگ خودرو در MARI
Automotive Texturing in MARI
نظرات
65,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه