آموزش استفاده از Ptex برای تکسچرینگ در Mudbox و RenderMan
Using Ptex for Texturing and Look Dev in Mudbox and RenderMan RIS By Miguel Lleras Villaveces
آموزش استفاده از Ptex برای تکسچرینگ در Mudbox و RenderMan
آموزش استفاده از Ptex برای تکسچرینگ در Mudbox و RenderMan توسط میگل لراس ویلاوسس : در این آموزش Mudbox و RenderMan، به اصول تکسچرینگ با استفاده از Ptex برای look dev می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2016، Maya 2016، RenderMan RIS 20.1.
در این آموزش Mudbox و RenderMan، به اصول تکسچرینگ با استفاده از Ptex برای look dev می پردازیم. ما بر روی گردش کار تمرکز خواهیم کرد تا بافت هایی با وضوح مناسب ایجاد کنیم و آنها را به مایا صادر کنیم. سپس میخواهیم ظاهر تراموا را با استفاده از RenderMan RIS و مواد قدرتمند LM آن انجام دهیم.
در پایان این آموزش Mudbox و RenderMan، درک بهتری از تکسچرینگ Ptex و گردش کار آن بین Maya، Mudbox و RenderMan 19 خواهید داشت.
نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2016، Maya 2016، RenderMan RIS 20.1.
معرفی و بررسی اجمالی پروژه آموزش استفاده از Ptex برای تکسچرینگ در Mudbox و RenderMan
- بحث در مورد فایل های پروژه
- صادرات اشیاء از مایا
- راه اندازی اشیا برای کار با Ptex Inside Mudbox
- ایجاد Ibl برای تست مواد
- رنگ آمیزی پایه واگن
- کاوش در طراحی تراموا
- اعمال عیوب در واگن
- با استفاده از کانال Diffuse
- رنگ آمیزی پایه برای فریم های ویندوز
- ایجاد Diffuse و Specular ویندوز
- رنگ آمیزی پایه برای سقف
- اضافه کردن گرد و غبار به سقف
- ایجاد عیوب چشمگیر
- ساخت ماسک فلزی برای سقف
- نقاشی طراحی تابلو و صادرات بافت ها
- شروع look dev
- ایجاد مواد واگن
- کپی کردن مواد واگن
- راه اندازی مواد پنجره
- ایجاد مصالح سقف
- استفاده از مواد شیشه و لامپ
- استفاده از Primvars برای کار بر روی چندین شی
- پایان تراموا، صندلی و میز چرخشی
این آموزش نیز به شما پیشنهاد میشود : Ptex تکسچرینگ کاراکتر با استفاده Maya و Mudbox
قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
دوره های مرتبط
مقدمه بر UV Toolkit در MAYA 2018
Introduction To The Uv Toolkit In Autodesk Maya 2018 With Eric Keller
یووی کردن کاراکتر بازی در Maya
UV Mapping Game Characters in Maya By Eddie Russell
مدلسازی حیوانات برای بازیها در مایا 1
Stylized Animal Modeling for Games By Micah Masbaum
آموزش مقدماتی Shading Networks
Your First Day with Shading Networks in Maya By Eddie Russell
آموزش مقدماتی مایا 2016
Introduction to Maya 2016 By Justin Marshall, Delano Athias and Eddie Russell
آموزش تکسچرینگ خودرو در MARI
Automotive Texturing in MARI
نظرات
35,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه