آموزش تکسچرینگ مدل هواپیما در مایا و Substance Painter
How To Texture 3D Aircraft Model In Maya & Substance Painter
آموزش تکسچرینگ مدل هواپیما در مایا و Substance Painter
آموزش تکسچرینگ مدل هواپیما در مایا و Substance Painter : این دوره سومین دوره از سری How to Texture 3D Aircraft Model in Maya & Substance Painter است که مروری بر بافت سازی و صادرات بافت برای رندر کردن گرافیک های سه بعدی در تولید ارائه می دهد.
با شروع یک گشت و گذار در رابط، Animation Hacks نشان می دهد که ما یاد خواهیم گرفت که چگونه در نقشه ColorID در Autodesk Maya ایجاد کنیم. با مدل high poly و نقشه های تولید شده، اکنون می توانیم basemesh خود را برای استفاده از آن به عنوان Lowpoly تغییر دهیم. پس از ایجاد شی low poly، low poly را به Substance Painter صادر می کنیم و رنگ و بافت تولید می کنیم.
این دوره همچنین نحوه ایجاد و ویرایش بافت پایه، اثر مواد بر روی سطوح، و اعمال مواد و بافت های هوشمند را نشان می دهد.
این دوره توسط Animation Hacks طراحی شده است که یک استودیوی جلوه های بصری با کار هنرمندان با کیفیت بالا در پروژه های اعلام نشده متعدد است. علاوه بر این، آنها از به اشتراک گذاری دانش خود با آن دسته از دانش آموزانی که به صورت آنلاین سه بعدی را یاد می گیرند، لذت می برند.
نام لاتین و لینک اصلی محصول : How To Texture 3D Aircraft Model In Maya & Substance Painter
این آموزش نیز به شما پیشنهاد میشود : مدلسازی خودروی فیلم Mad Max در مایا
قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
دوره های مرتبط
ارتقاء کیفیت رندر و ترکیب لایه ها در آرنولد
نام لاتین : Look Development and Compositing
مدلسازی برای داینامیک در هودینی و مایا
Modeling For Dynamics In Houdini and Maya
مدلسازی ربات در Cinema 4D
Introduction to Modeling in CINEMA 4D R16
کامل کردن تجهیزات خودرو قسمت 3
کامل کردن تجهیزات خودرو قسمت 3 کامل کردن تجهیزات خودرو قسمت 3 : این فیلم آموزشی با ادغام یک وسیله…
نور پردازی و رندر طبیعی در آرنولد
Real World Lighting and Rendering with Arnold
نگاهی به موتور رندر آرنولد در مایا
Look Development using Maya and Arnold
نظرات
65,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه