مدلسازی واقعگرایانه و طبیعی مو در زیبراش و مایا
Create Realistic 3D Hair With Zbrush and Maya (Fibermesh)
مدلسازی واقعگرایانه و طبیعی مو در زیبراش و مایا
مدلسازی واقعگرایانه و طبیعی مو در زیبراش و مایا : نحوه ایجاد مو به صورت سه بعدی با استفاده از سیستم های موی فیبرمش و مایا را بیاموزید. من اصول اولیه را به شما نشان خواهم داد، سپس یک مثال کاری را مرور کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه Fibermesh را تولید کنید، چگونه آن را با کنترل کامل مجسمه سازی کنید،
و پس از اتمام کار، ما Fibermesh را به عنوان منحنی صادر می کنیم. من یک اسکریپت اضافه میکنم که لایههای زیرابزار مختلف صادر شده به صورت منحنی از Zbrush را میگیرد و آنها را به گروههایی با Hairsystems و ضربههای موی PFX تبدیل میکند که با یک کلیک یک دکمه مرتب شدهاند.
این در هنگام ایجاد موهای پیشرفته با لایه های مختلف بسیار ضروری است.
من همچنین به نحوه روشن کردن و سایه زدن موها برای یک رندر خوب می پردازم. این یک میانبر عالی برای کسانی است که تازه وارد صنعت CG هستند.
نکات مهم آموزشهای مدلسازی واقعگرایانه و طبیعی مو در زیبراش و مایا :
- نحوه ایجاد موهای واقعی به صورت سه بعدی
- اصول اولیه فیبرمش
- اصول اولیه سیستم های مو
- تکنیک های اصلی نورپردازی و Look-Dev
- چگونه رندر خود را نهایی کنیم
نام لاتین و لینک اصلی محصول : Create Realistic 3D Hair With Zbrush and Maya (Fibermesh)
این آموزش نیز به شما پیشنهاد میشود : ایجاد مو بر روی کاراکتر در xgen و مایا
قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
دوره های مرتبط
مدلسازی کاراکتر سه بعدی برای انیمیشن
آموزش طراحی و مدلسازی کاراکتر فانتزی برای استفاده در انیمیشن با استفاده از نرم افزار 3dmax و Zbrush توسط آلساندرو بالداسرونی
Stylized Character Modeling for Production with Alessandro Baldasseroni
ایجاد اسلحه کلت وقعگرایانه با ZBrush و Quixel SUITE
اگر میخواهید در هنگام ایجاد یک سلاح واقعی، مدلسازی و مهارتهای خود را تغییر دهید، این درس برای شما مناسب است.
طراحی کاراکتر برای گیم با ZBrush و TopoGun
در این برنامه آموزشی، با استفاده از ZBrush و TopoGun یک شخصیت مدلسازی شده زنی با وضوح بالا را به یک مدل با رزولوشن کمتر تبدیل خواهیم کرد .
ایجاد خز داینامیک با XGen در مایا
در این آموزش مایا از سیستم XGen در داخل مایا برای ایجاد خز روی مش انیمیشن استفاده خواهیم کرد.
مقدمه ای بر ساخت یووی و تکسچر در بلندر
مقدمه ای بر ساخت یووی و تکسچر در بلندر مقدمه ای بر ساخت یووی و تکسچر در بلندر : در…
نقاشی و ساخت تکسچر پوست طبیعی در ZBrush و marmoset Toolbag
در طی این آموزشها ، ما به آموزش نقاشی بافتهای پوست واقعی در ZBrush با استفاده از marmoset Toolbag تمرکز خواهیم کرد.
نظرات
45,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه