کانسپت علمی تخیلی برای استفاده در فیلم در مایا
Visual Development For Environments With Olivier Dubard
کانسپت علمی تخیلی برای استفاده در فیلم در مایا
کانسپت علمی تخیلی برای استفاده در فیلم در مایا با اولیویر دوبار : طراحی محیط برای فیلم، بازی یا انیمیشن نیاز به یک جریان کاری تکراری، مشارکتی و انعطاف پذیر دارد. در این عنوان، اولیویه دوبارد فرآیند توسعه بصری خود را به اشتراک میگذارد، زیرا با استفاده از Sketchbook Pro، MOI 3D، Maya، V-Ray و Photoshop ایدههایی را از مفهوم اولیه و طرحهای اولیه تا ارائه نهایی میگیرد.
او با ایدهپردازی دو بعدی و اشکال هندسی ساده که زبان فرم را تعریف میکنند، شروع کرد، سپس به بلوک سهبعدی در MOI 3D منتقل شد. این طرح اولیه سپس با استفاده از ابزار پرسپکتیو برای طراحی طبیعی و دقیق، به صورت سه بعدی و به صورت دو بعدی با Autodesk Sketchbook Pro پالایش می شود. با تثبیت طرح، او با ترکیب بندی و دوربین در Autodesk Maya آزمایش می کند تا نمایی را پیدا کند که به بهترین شکل طرح را نشان می دهد.
سپس فصلی در مورد رنگ نشان میدهد که چگونه میتوان با استفاده از طرحهای رنگی مختلف به این مفهوم جان بخشید. هنگامی که طراحی تصویر کلی حل شد، نوبت به حرکت به سمت تکنیک هایی می رسد که به نهایی کردن یک ارائه حرفه ای کمک می کند. او قبل از اعمال آن بر روی کل تصویر، این فرآیند را با یک پایه خاص بررسی میکند و به او اجازه میدهد بهترین فرآیند را کشف کند.
در این مرحله است که تصویر نهایی در فتوشاپ کار می شود و آماده نمایش کارگردان، مشتری یا تهیه کننده است. برای کسانی که علاقه مند به ادغام تکنیک های دو بعدی و سه بعدی برای نشان دادن طرح ها هستند، این عنوان طیف گسترده ای از تکنیک ها و گردش کار را ارائه می دهد که به طور موثر نتایج حرفه ای را تولید می کند.
فهرست آموزش ” کانسپت علمی تخیلی برای استفاده در فیلم در مایا “
- پیش نمایش
- معرفی
- طراحی
- مدل خشن
- طراحی روی قسمت 1
- طراحی قسمت 2
- طرح های ترکیب بندی
- طرح رنگی
- Prop Render
- تصویر نهایی قسمت 1
- تصویر نهایی قسمت 2
- تصویر نهایی قسمت 3
- تصویر نهایی قسمت 4
- نتیجه
نام لاتین و لینک اصلی محصول : Visual Development For Environments With Olivier Dubard
این آموزش نیز به شما پیشنهاد میشود : طراحی کانسپت علمی تخیلی در مایا و فتوشاپ
قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
دوره های مرتبط
مدلسازی کاراکتر سه بعدی برای انیمیشن
آموزش طراحی و مدلسازی کاراکتر فانتزی برای استفاده در انیمیشن با استفاده از نرم افزار 3dmax و Zbrush توسط آلساندرو بالداسرونی
Stylized Character Modeling for Production with Alessandro Baldasseroni
ایجاد اسلحه کلت وقعگرایانه با ZBrush و Quixel SUITE
اگر میخواهید در هنگام ایجاد یک سلاح واقعی، مدلسازی و مهارتهای خود را تغییر دهید، این درس برای شما مناسب است.
آموزش طراحی لباس با marvelus designer
در این برنامه آموزشی.حرفه ای ، پاول تکنیکهای کاربردی و مهم این نرم افزار مهم و حرفه ای را برای خلق لباس دیجیتالی با طراحی شگفتانگیز به اشتراک میگذارد.
آموزش Modo برای هنرمندان مایا کار
اگر شما یک هنرمند مایا کار هستید که میخواهد یاد بگیرد چگونه از MODO استفاده کند، این درس برای شما است. شما در مورد تفاوتهای اصلی و شباهتهای بین مایا و MODO، از جمله ناوبری، حرکت، ابزار، خلق کردن، انیمیشن، و بیشتر یاد خواهید گرفت.
اولین روز آموزش Mudbox
این آموزش گامبهگام برای یک نگاه سریع به Mudbox طراحی شدهاست و به شما این امکان را میدهد که احساس کار بر روی یک پروژه کامل را داشته باشید،
طراحی و ساخت کانسپت محیط در World Machine و Photoshop
نام لاتین محصول آموزشی : Creating Environment Concepts in World Machine and Photoshop
در این ویدئوی آموزشی آموزش طراحی و ساخت کانسپت محیط در World Machine و Photoshop آموزش داده خواهد شد .
نظرات
65,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه