مقدمه بر UV Toolkit در MAYA 2018
Introduction To The Uv Toolkit In Autodesk Maya 2018 With Eric Keller
مقدمه بر UV Toolkit در MAYA 2018
مقدمه بر UV Toolkit در MAYA 2018 با اریک کلر : در این سری ویدیو، هنرمند کهنه کار CG، اریک کلر، ابزارهای پیشرفته نقشه برداری UV موجود در جعبه ابزار UV Autodesk Maya 2018 را معرفی می کند.
اریک نحوه استفاده از ابزارها را برای ایجاد مختصات بافت UV با کیفیت حرفه ای برای بازی ها و جلوه های بصری نشان می دهد. علاوه بر این، او گردشهای کاری ویرایش مختصات بافت را برای طرحبندی UV Headus و ZBrush Pixologic معرفی میکند. نمونههای این سری دارای رویکردهایی برای مدلهای ارگانیک و سطوح سخت هستند.
نگاشت مختصات بافت یووی یک بخش ضروری در آماده سازی مدل ها برای بافت است. این یک مهارت ارزشمند برای مدل سازان و هنرمندان بافت است که به طور حرفه ای در صنعت بازی و جلوه های بصری کار می کنند. مدلهای مورد استفاده در این مثال شامل کارهای بن اردت، هنرمند ارشد موجودات در Guerrilla Games، سوفی کوگبر، هنرمند VFX در The Mill و Perry Leijten، هنرمند ارشد فنی، Square Enix Tokyo است که Skaarj Rig را ارائه کرده است که میتوان آن را به صورت رایگان در سایت دانلود کرد. hisGumroad.
فهرست آموزشهای ” مقدمه بر UV Toolkit در MAYA 2018 “
- پیش نمایش
- معرفی
- بررسی اجمالی پروژه
- منوهای ویرایشگر UV
- جعبه ابزار UV
- ایجاد مختصات بافت UV برای Skaarj
- ویرایش UVs برای Skaarj’s Mouth
- Skaarj UV Editing ادامه دارد
- ایجاد UV برای ترس های Skaarj
- UV برای بدن Skaarj
- ساخت UVs برای Skaarj’s Armor
- ساخت UVs برای Skaarj’s Armor ادامه دارد
- چیدمان UV های Skaarj
- کار با UV در ZBrush Pixologic
- مقدمه ای بر طرح بندی UV Headus
- استفاده از UV Layout برای ویرایش Skaarj
- ویرایش UV سطح سخت: دانشگاه
- ویرایش UV لامپ
- ویرایش UV لامپ ادامه دارد
- UV ویرایش ماشین
- متحرک سازی UV ها در مایا و مارموست
نام لاتین و لینک اصلی محصول : Introduction To The Uv Toolkit In Autodesk Maya 2018 With Eric Keller
این آموزش نیز به شما پیشنهاد میشود : مدلسازی و تکسچرینگ مدل فانتزی در مایا و ماری
قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
دوره های مرتبط
تکسچرینگ قطار در Maya
Texturing And Shading For Production Maximizing Efficiency In Commercial / Feature Film Pipelines
یووی کردن کاراکتر بازی در Maya
UV Mapping Game Characters in Maya By Eddie Russell
طراحی واقعگرایانه پوست برای کاراکتر در مایا 2
Look Dev Realistic Skin for Characters By Tom Newbury
آشنایی با Shading Networks در مایا
Introduction to Shading Networks in Maya By Eddie Russell
آموزش مقدماتی مایا 2016
Introduction to Maya 2016 By Justin Marshall, Delano Athias and Eddie Russell
آموزشهای تکسچرینگ هیولا در ماری Mari
آموزشهای تکسچرینگ هیولا در ماری Mari آموزشهای تکسچرینگ هیولا در ماری Mari : در این فیلم آموزش به طراحی و…
نظرات
55,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه