رندرینگ لایه های مختلف در V-ray و Maya
Multi-pass Rendering with V-Ray and Maya By Daniel Miller
رندرینگ لایه های مختلف در V-ray و Maya
رندرینگ لایه های مختلف در V-ray و Maya توسط دانیل میلر : این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با V-Ray و Maya پاس های رندر جداگانه ” Multipass ” ایجاد کنید که می توانند با ترکیب ساده ترکیب شوند تا رندر زیبایی کامل ایجاد کنند و فراتر از آن حرکت کنند.
شما آن رندر عالی را مستقیماً از مایا می خواهید، اما واقعیت این است که در تولید به اصلاحاتی نیاز است. در این دوره آموزشی، رندرینگ Multipass با وی ری و مایا، دانش پایه ای در مورد/به دست آوردن توانایی میخ زدن به آن “ظاهر”، ادغام با یک صفحه لایو اکشن یا ایجاد تغییرات سریع بر اساس یادداشت های مشتری و تولید یاد خواهید گرفت. و کارآمد.
ابتدا، شما انبوهی از گزینهها را در V-Ray برای مایا بررسی خواهید کرد تا ترکیب بندی را تقویت کنید، مانند تقسیم رندر به:
پراکنده شدن
بازتاب ها
قطعات شکست
بردارهای حرکتی
در مرحله بعد، پاسهای عمقی و تعداد زیادی پاس تخصصی را خواهید دید که میتوانند نورپردازی مجدد را در برنامه دوبعدی انتخابی تیم شما فعال کنند.
در نهایت، یاد خواهید گرفت که چگونه مجموعه وسیعی از تنظیمات را در دو بعدی فعال کنید و در رندرهای سه بعدی طولانی و گران قیمت صرفه جویی کنید. پس از اتمام این دوره، مهارت ها و دانش رندر چند پاسی مورد نیاز برای انجام ضرب الاجل ها، همکاری هموار با همکاران و جلب رضایت مشتریان خلاق را خواهید داشت.
بررسی اجمالی دوره ” رندرینگ لایه های مختلف در V-ray و Maya “
- نمای کلی دوره
- چرا Multipass Rendering؟
- معرفی ماژول – قدرت Multipass Renders
- بازگشت اولیه به Beauty Compositing
- بازگشت به زیبایی پیشرفته – ساختن نورپردازی و GI از Raw Elements
- بازسازی انعکاس ها و انکسارها از عناصر خام
- تفاوت بین Linear و sRGB Renders
- مشکلات ناشی از عناصر غیر خطی
- عیب یابی بیشتر و Denoise Pass
- رندر صحنه
- معرفی ماژول و راه اندازی V-Ray
- V-Ray Frame Buffer
- راه اندازی Basic Beauty Passes
- راه اندازی Raw Beauty Passes
- عیب یابی Renders
- گردش کار برای اثرات جوی
- خلاصه ماژول
- عبور مات، لایه، عمق و حرکت
- معرفی Mattes و Usage
- راه اندازی و رندر Material IDs
- شناسه اشیا و Multimattes
- رندر Cryptomattes در Maya و نصب Cryptomattes در Nuke
- استفاده از Cryptomattes در Comp
- Z-Depth Part 1 – Rendering and Usage
- The Depth Pass قسمت 2 – فیلتر کردن یا فیلتر نکردن
- ایجاد و لایه انسداد محیطی با V-Ray Dirt
- سرعت عبور، تاری حرکت، و ماژول Summary
- نورپردازی مجدد صحنه با استفاده از عناصر رندر
- ماژول Intro
- نسخه ی نمایشی: رندر نور عناصر انتخاب شده برای صحنه ما – قسمت
- رندر نور عناصر انتخاب شده برای صحنه ما – قسمت
- استفاده از عناصر انتخاب نور در Nuke
- ایجاد و استفاده از Normals Passes
- ایجاد یک پاس pWorld در VRay
- صادر کردن داده های دوربین به عنوان Alembic از Maya
- روشن کردن مجدد در Nuke با استفاده از pWorld و Normals Passes
- استفاده از pWorld و Normals Passes برای قرار دادن عناصر دو بعدی در Nuke
- خلاصه
- خلاصه: برنامه ریزی یک خط لوله رندر برای تولید
- ماژول Intro
- ترکیب نهایی – شات دالی
- ترکیب نهایی – Relighting
- ترکیب نهایی – قرار دادن عناصر دود و جعل شکست
- قدرت سازگاری – دو شات به قیمت One
- برنامه ریزی یک خط لوله – کمپین دختر گاوچران
- ترکیب دختر گاوچران ما – قسمت
- به پایان رساندن عکس های دختر گاوچران ما و نتیجه گیری
نام لاتین و لینک اصلی محصول : Multi-pass Rendering with V-Ray and Maya By Daniel Miller
این آموزش نیز به شما پیشنهاد میشود : تکنیک Multi-Pass Rendering در Mental Ray و Maya
قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
دوره های مرتبط
ارتقاء سطح کیفی رندر در مایا و آرنولد
ارتقاء سطح کیفی رندر در مایا و آرنولد ارتقاء سطح کیفی رندر در مایا و آرنولد : این دوره، از…
ارتقاء کیفیت رندر و ترکیب لایه ها در آرنولد
نام لاتین : Look Development and Compositing
اصول سایهها و نورپردازی در آرنولد
Fundamentals of Shading and Lighting
مدلسازی ربات در Cinema 4D
Introduction to Modeling in CINEMA 4D R16
آشنایی با آرنولد برای مایا
Introduction to Arnold for Maya
رندر 3 بعدی دکوراسیون داخلی در 3dmax و corona
با 3ds Max و موتور رندر کرونا در کمتر از 2.5 ساعت در زمینه مدل سازی ، نورپردازی و رندر یک متخصص سه بعدی شوید .
Interior 3D Rendering 3ds Max + Corona : The Quickest Way
نظرات
45,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه