مدلسازی حیوانات برای بازیها در مایا 1
Stylized Animal Modeling for Games By Micah Masbaum
مدلسازی حیوانات برای بازیها در مایا 1
مدلسازی حیوانات برای بازیها در مایا 1 توسط میکا ماسبوم : این دوره شما را با مجسمه سازی یک حیوان سبک با استفاده از Zbrush آشنا می کند که می توانید آن را برای هر پروژه مدل سازی حیوانات اعمال کنید. مدلسازی حیوانات برای بازی
ایجاد یک حیوان باورپذیر و در عین حال سبک کار آسانی نیست. در این دوره، مدل سازی حیوانات سبک برای بازی ها، تمام مراحل لازم برای شروع ایجاد یک حیوان سبک در Zbrush و یک پایه محکم برای ایجاد هر حیوانی در آینده را طی خواهید کرد. شما با نگاهی به هنر مفهومی و اهمیت استفاده از مرجع آناتومی برای ایجاد باورپذیری حتی در هنگام ایجاد یک مجسمه سبک شروع خواهید کرد.
پس از آن، شما یاد خواهید گرفت که چگونه مش پایه را که با جدا کردن اشکال اصلی حیوان به قسمت های مختلف ایجاد می شود، مسدود کنید. سپس، بر روی پایه ساخته شده و اشکال ثانویه حیوان را اصلاح خواهید کرد. سپس با استفاده از 3DS Max و Zbrush لوازم جانبی و زره برای حیوان خود ایجاد خواهید کرد. در نهایت، جلا و جزئیات نهایی را به مجسمه خود اضافه خواهید کرد.
وقتی این دوره مجسمه سازی را تمام کردید، نه تنها روند ایجاد حیوانات سبک در Zbrush را می دانید، بلکه می توانید همان تکنیک هایی را که آموخته اید برای هر حیوانی که در آینده ایجاد می کنید به کار ببرید.
نرم افزار مورد نیاز: Zbrush 4R7، 3DS Max 2013 و بالاتر.
بررسی اجمالی دوره ” مدلسازی حیوانات برای بازیها در مایا 1 “
- نمای کلی دوره
- جمع آوری مرجع و مسدود کردن در پایه حیوان
- مقدمه
- جمع آوری و تجزیه و تحلیل Reference
- مسدود کردن بدن و پاها
- مسدود کردن Head
- مسدود کردن Ears
- مسدود کردن Tail
- مسدود کردن Fur
- مسدود کردن Hooves و Tusks
- مسدود کردن Eyes
- انجام تنظیمات نهایی
- پالایش در پایگاه حیوانات
- ایجاد اشکال اصلی و تثبیت تناسب
- تقارن را اعمال کنید و نسبت های را اصلاح کنید
- گوش، یال و دم را اصلاح کنید
- تناسب بدن را اصلاح کنید و عضلات را تعریف کنید
- سم ها و عاج ها را اصلاح کنید
- اصلاح اشکال ثانویه
- ایجاد خز
- ویرایش هد و بازتاب دادن جزئیات بر روی یک چند ضلعی پایینی Mesh
- تکنیک های مسدود کردن در خز
- ایجاد خز روی سر
- اضافه کردن خز در اطراف دم و جزئیات Hooves
- ایجاد اصلاحات در Fur
- جزئیات Fur
- جزئیات Mane و Tail
- ایجاد زین و پتو
- ایجاد Blanket
- مسدود کردن در Saddle
- مسدود کردن در دکوراسیون در Saddle
- ایجاد بند کیف
- ایجاد بند زین
- ایجاد محافظ سینه، کیف و لوازم جانبی
- ایجاد محافظ سینه
- مسدود کردن بند و ایجاد سگک کمربند را تمام کنید
- بلوک را در جزئیات برای بند و Fur به پایان برسانید
- ایجاد Bags
- ایجاد Pouches
- ایجاد گیره و محافظ قفسه سینه Strap
- پرداخت نهایی و جزئیات
- جزئیات لوازم جانبی
- جزئیات قفسه سینه Guard
- جزئیات پارچه و کیف
- جزئیات Pouches
- جزئیات Fur
- جزئیات حلقه زین و تزئین
- جلا دادن صورت و بدن
- جزئیات عاج ها، دندان ها، و چشم ها
نام لاتین و لینک اصلی محصول : Stylized Animal Modeling for Games By Micah Masbaum
این آموزش نیز به شما پیشنهاد میشود : مدل سازی عضلات و ماهیچه کاراکتر در مایا
قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
دوره های مرتبط
مدلسازی کاراکتر زنانه استیلایز شده در مایا
Creating A Stylized Female Character The Making Of Lyn-z With Crystal Bretz
ایجاد مدل موی زنانه برای تولید با MAYA XGEN
Creating A Female Hairstyle For Production With Maya Xgen With Bruno Tornisielo
یووی کردن کاراکتر بازی در Maya
UV Mapping Game Characters in Maya By Eddie Russell
آموزش مقدماتی مایا 2
Intro to Maya : A 10-week introductory course using Maya
مدلسازی سورتمه در مایا 1
coaster cart- sset in maya
طراحی واقعگرایانه پوست برای کاراکتر در مایا 2
Look Dev Realistic Skin for Characters By Tom Newbury
نظرات
45,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه