مدلسازی مو بر روی سر کاراکتر به صورت ریل تایم
Creating Hair Cards for Realtime Characters
مدلسازی مو بر روی سر کاراکتر به صورت ریل تایم
مدلسازی مو بر روی سر کاراکتر به صورت ریل تایم : تکنیکی برای ایجاد مدلهای موی واقعی برای کاربردهای بیدرنگ، مانند بازیهای ویدیویی را کشف کنید. این گردش کار از سیستم ذرات موی بلندر به همراه منحنی های Bezier برای ایجاد یک دسته مویکامل و فرآیند اصلاح و پیرایش مو استفاده می کند. موهای AAA را مانند حرفه ای ها ایجاد کنید و برای شخصیت های بازی های ویدیویی خود، مدل های موی کارآمد و قابل باور بسازید.
مو در بازی های مدرن چشمگیرتر از همیشه است. با نگاشت بافت مو به دسته ای از کارت های هندسی، می توان به تصاویری متقاعد کننده مو دست یافت. در این دوره به شما نشان می دهم که چگونه می توانیم چنین موهایی را با بلندر انجام دهیم.
مروری بر آموزشهای ” مدلسازی مو بر روی سر کاراکتر به صورت ریل تایم “
- تجزیه و تحلیل و برنامه ریزی – قبل از فرو رفتن در یک فرآیند خلاقانه، مهم است که خود را در مورد آنچه می خواهید ایجاد کنید آگاه کنید. در این مورد ما قصد داریم چندین زوایای یک مدل موی مشابه را برای تشخیص آنچه در حال وقوع است مطالعه کنیم. به این ترتیب میتوانیم برنامهای را تدوین کنیم تا بتوانیم یک بار داخل بلندر به زمین بخوریم.
- ایجاد بافت کارت مو – اولین کاری که در بلندر انجام می دهیم این است که نقشه بافت کارت مو را با استفاده از موی ذرات ایجاد کنیم. مزیت این کار این است که ما میتوانیم هم بهصورت دستی و هم بهصورت رویهای موهای باورپذیری را به شکل بافت تولید کنیم. همچنین، میتوانیم به عقب برگردیم و بعداً در صورت نیاز به راحتی آن را تغییر دهیم. در اینجا به گردش کار غیر مخرب است
- نظافت – این مرحله بیشترین زمان را می گیرد: پر کردن و شکل دادن به کارت های مو روی سر شخصیت شما. ما از منحنی های Bezier Blender برای ایجاد و دستکاری کارت های مو استفاده می کنیم که در مقایسه با مدل سازی مش بسیار ساده تر است. با تقسیم مدل مو به 4 لایه، روند کار قابل کنترل تر می شود.
- آماده سازی صادرات – در حالی که کارت های مبتنی بر bezier برای مدل سازی عالی هستند، اما پسند صادرات نیستند. بنابراین برای صادرات آسان باید آنها را به یک شبکه چند ضلعی ترکیبی تبدیل کنیم. و صادرات را با آپلود در sketchfab آزمایش می کنیم.
نام لاتین و لینک اصلی محصول : Creating Hair Cards for Realtime Characters
این آموزش نیز به شما پیشنهاد میشود : داینامیک مو در nhair و xgen توسط مایا
قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
دوره های مرتبط
آموزش ساخت شمع و آتش در Houdini
houdini flames and fire
روشهای مدلسازی طبیعت در کرای انجین
Terrain Modeling Techniques in CryENGINE
مدلسازی خودروی اسپرت در CINEMA 4D
Introduction to Modeling in CINEMA 4D R15
نور پردازی و رندر طبیعی در آرنولد
Real World Lighting and Rendering with Arnold
نور پردازی و رندر دکوراسیون داخلی توسط آرنولد
Interior Lighting and Rendering Using Arnold in Maya
آموزش رندرینگ در آرنولد و کاتانا
آموزش رندرینگ در آرنولد و کاتانا آموزش رندرینگ در آرنولد و کاتانا : این دوره بر اساس دوره Katana Essentials…
نظرات
85,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه