مدلسازی محیط برای فیلمهای سینمایی در مایا
Environment Creation For Film And Cinematics With Olivier Dubard
مدلسازی محیط برای فیلمهای سینمایی در مایا
مدلسازی محیط برای فیلمهای سینمایی در مایا با اولیویر دوبار : در این کارگاه، هنرمند محیط Olivier Dubard با استفاده از طیف گسترده ای از نرم افزارها از جمله SketchBook Pro، Maya، Photoshop، ZBrush، Mari، V-Ray و Nuke، فرآیند ساخت یک محیط را از مفهوم تا پایان طی می کند.
این فصلها نشان میدهند که برای یک هنرمند محیطی خوب برای فیلم، چه چیزی لازم است، زیرا اولیویه از یک طرح اولیه دوبعدی به نهایی کردن گام به گام یک عکس کامل میرود. او گردش کار خود را برای مفهوم سازی، مدل سازی، بافت، lookDev، نورپردازی، پیش ترکیب، نقاشی ها و رنگ آمیزی سریع مات توضیح می دهد.
برای کسانی که به دنبال کشف خط لوله حرفه ای برای ساخت سریع و موثر محیط هستند، این عنوان نکات و تکنیک های بی شماری را ارائه می دهد.
فهرست فصل مدل سازی محیط برای فیلمهای سینمایی در مایا
- پیش نمایش
- معرفی
- اصول
- جمع آوری مراجع
- فاز مفهومی
- فاز ساخت – طرحبندی مدلسازی
- فاز بافت
- فرآیند نورپردازی LookDev
- فاز قبل از ترکیب
- نقاشی مات
- نتیجه
نام لاتین و لینک اصلی محصول : Environment Creation For Film And Cinematics With Olivier Dubard
این آموزش نیز به شما پیشنهاد میشود : نورپردازی و رندرینگ در MAYA در برای ساخت فیلم
قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
دوره های مرتبط
آموزش ساخت شمع و آتش در Houdini
houdini flames and fire
ساخت انیمیشن سینماتیک تکرار شونده در Cinema4D و After effect
Create Cinematic Loop Animations in Cinema 4D – After Effects by Visualdon X Doni
ساخت انیمیشن 3 بعدی برای اینستاگرام در cinema4d
Cinema4D Looping 3D Animation for Instagram and GIF
طراحی و رندر دوبعدی خودرو در فتوشاپ 2
Digital Automotive Rendering vol 2
کامل کردن تجهیزات خودرو قسمت 3
کامل کردن تجهیزات خودرو قسمت 3 کامل کردن تجهیزات خودرو قسمت 3 : این فیلم آموزشی با ادغام یک وسیله…
آشنایی با آرنولد برای مایا
Introduction to Arnold for Maya
نظرات
150,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه