ایجاد انیمیشن های آماده ساخت برای بازی
Creating Game Ready Animations For Production With Bill Buckley
ایجاد انیمیشن های آماده ساخت برای بازی
ایجاد انیمیشن های آماده ساخت برای بازی با بیل باکلی : این آموزش بسیاری از مهارت های مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک انیماتور بازی موفق را آموزش می دهد.
کسی که درک درستی از نحوه استفاده از انیمیشن های خود برای ایجاد راه حل های سیستمیک در پروژه بازی سوم شخص دارد. دانش آموزان با ابزارها و قابلیت های انیمیشن قدرتمند در ویرایشگر Unreal آشنا می شوند.
بیل باکلی، توسعهدهنده و مدیر انیمیشن کهنهکار، دانشآموزان را از طریق چندین درس راهنمایی میکند و در عین حال تکنیکهای توسعهیافته در طول حرفهاش را به نمایش میگذارد تا سرعت تولید را افزایش دهد
و همچنین اطمینان حاصل کند که فرآیند تکرار ساده و مؤثر است.او با استفاده از ریگ ART Maya، ارائه شده توسط Unreal هنگام دانلود Unreal Editor، برای ایجاد و جایگزینی انیمیشنهای موجود در قالب پروژه ارائهشده شروع میکند و نشان میدهد که چگونه داراییهای انیمیشن در یک پروژه بازی استفاده میشوند.
سپس بیل با ایجاد ترکیب حمله سه ضربه ای به سمت تکنیک های پیشرفته تر حرکت می کند. با استفاده از یک انیمیشن مونتاژ، او نشان می دهد که چگونه هر ترکیبی از حمله بر اساس ورودی کاربر، یک ترکیب موفق و یک شرایط شکست را دارد.
در پایان، بینندگان درک خواهند کرد که چگونه داراییهای انیمیشن آنها در یک پروژه بازی به بهترین شکل استفاده میشود و چه مهارتهایی برای نشان دادن تواناییشان برای تبدیل شدن به یک انیماتور بازی لازم است.
فهرست فصل ایجاد انیمیشن های آماده ساخت برای تولیدات بازی
- پیش نمایش
- معرفی
- تعریف Idle
- صادر کردن Idle
- Run
- Finessing the Run
- مسدود کردن حمله
- پوزهای شکست برای حمله – قسمت 1
- پوزهای شکست برای حمله – قسمت 2
- پوزهای شکست برای حمله – قسمت 3
- زمان بندی حمله – قسمت 1
- زمان بندی حمله – قسمت 2
- ریزش و نقاط شکست – قسمت 1
- ریزش و نقاط شکست – قسمت 2
- صادرات انیمیشن های حمله
- ایجاد مونتاژ
- ورودی اسکریپت
- مونتاژ اسکریپت
- نهایی شدن
نام لاتین و لینک اصلی محصول : Creating Game Ready Animations For Production With Bill Buckley
این آموزش نیز به شما پیشنهاد میشود : انیمیت مبارزه برای ساخت گیم در مایا
قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
دوره های مرتبط
آموزش های موشن گرافیک در افتر افکت
آموزش های موشن گرافیک در افتر افکت آموزش های موشن گرافیک در افتر افکت : در این کلاس می خواهم…
چگونه یک لوگو را متحرک سازی کنیم
چگونه یک لوگو را متحرک سازی کنیم چگونه یک لوگو را متحرک سازی کنیم – آیا می خواهید طرح های…
آموزش انیمیت کاراکتر حروف در افترافکت 1
Animating With character Pt.3-Sequences
ریگ کردن ربات فضایی در Blender
به دوره Hard-Surface Rigging in Blender خوش آمدید. این آموزش برای دسته هنرجویان مبتدی تا متوسط برای آموزش ریگ کردن مدل 3 بعدی در بلندر است.
نام لاتین : Hard Surface Rigging In Blender
آموزش مقدماتی 3DMAX 2011
آموزش مقدماتی 3DMAX 2011 توسط جاستین مارشال ، دلانو آتیا و كایل گرین ارئه میگردد ما در این آموزش 3ds Max ، طیف گسترده ای از عناوین آموزشی این نرم افزار قدرتمند را به شما خواهیم گفت
Introduction to 3ds Max 2011
بررسی تخصصی ابزارهای کرافت دایرکتور استدیو
Exploring Craft Director Studio’s Animation Tools in Maya 2011
در این برنامه آموزشی مایا، ما مروری بر ابزارهای ساخت انیمیت حرکت خودرو در استودیوی کرافت دایرکتور خواهیم داشت .
نظرات
55,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه