اصول ساخت انیمیشن در Maya 2018
Maya 2018 Animation Fundamentals By Mark Masters
اصول ساخت انیمیشن در Maya 2018
اصول ساخت انیمیشن در Maya 2018 توسط مارک مستر : در این دوره آموزشی گام به گام عمیق، نکات و نکات ابزارهای قدرتمند و بصری انیمیشن Maya 2018 را خواهید آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2018.
با انیمیشن در مایا شروع به کار کنید. در این دوره آموزشی، مبانی انیمیشن Maya 2018، با اصول انیمیشن Maya 2018 آشنا خواهید شد. ابتدا، با یادگیری مفهوم شماره یک برای درک هر انیماتور، جدول زمانی و تنظیم فریم های کلیدی، شروع می کنید. در مرحله بعد، به برخی از ویژگی های منحصر به فرد Maya 2018 مانند ویرایشگر زمان و مجموعه ابزار انیمیشن MASH شیرجه خواهید زد.
در نهایت، با ویژگی کاملاً جدید پخش کننده RV Maya 2018 آشنا میشوید که پیشنمایش انیمیشنها را بسیار سریعتر و شهودیتر میکند. در پایان دوره، دانش قوی در مورد ابزارهای انیمیشن مایا خواهید داشت. مدل Ares- Tiger-Bot توسط Jay Choi ساخته و ارائه شده است. مدل رنجر توسط Ethan Snell ساخته و ارائه شده است.
نرم افزار مورد نیاز: Maya 2018.
بررسی اجمالی دوره اصول ساخت انیمیشن در Maya 2018
- نمای کلی دوره
- کنترل های پخش و زمان لغزنده
- نمای کلی ماژول
- درک کنترل های پخش
- میانبرهای صفحه کلید برای پخش انیمیشن
- تنظیمات انیمیشن
- نمای کلی ماژول
- Time Slider Preferences
- تنظیمات پخش
- پایه های کی فریم و انیمیشن
- نمای کلی ماژول
- تنظیم Keyframes
- متحرک سازی Powercore
- متحرک سازی موشک Turret
- کپی کردن Keyframe Animation
- آشنایی با ویرایشگر گراف
- نمای کلی ماژول
- پیمایش در Graph Edito
- تنظیم فریم های کلیدی در Graph Editor
- آشنایی با دستگیره های مماس 5
- درک مماس Clamped و Spline Tangents
- درک بقیه انواع مماس
- متحرک سازی یک توپ پرش
- با استفاده از ویرایشگر زمان
- نمای کلی ماژول
- ساخت انیمیشن Clips
- واردات و صادرات انیمیشن Clips
- ترکیب بین دو کلیپ انیمیشن
- تجسم ابزارها
- نمای کلی ماژول
- با استفاده از Editable Motion Trail
- با استفاده از Ghost Tool
- با استفاده از انیمیشن Snapshot
- ساخت انیمیشنی که مسیری را دنبال می کند
- نمای کلی ماژول
- با استفاده از محدودیت مسیر حرکت
- تنظیم فاصله در مسیر حرکت Animation
- اضافه کردن Side to Side Rotation
- مروری سریع بر مجموعه ابزار انیمیشن MASH
- نمای کلی ماژول
- ایجاد شبکه اولیه MASH
- اعمال جلوه های انیمیشن رویه ای
- اتمام MASH Animation
- پیش نمایش انیمیشن ها در زمان واقعی
- نمای کلی ماژول
- با استفاده از Playblast Feature
- با استفاده از RV Player جدید
- خلاصه دوره
نام لاتین و لینک اصلی محصول : Maya 2018 Animation Fundamentals By Mark Masters
این آموزش نیز به شما پیشنهاد میشود : 12 اصل برای ساخت انیمیشن در مایا
قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
دوره های مرتبط
تکنیک Multi-Pass Rendering در Mental Ray و Maya
Multi-pass Rendering Techniques in Maya
آموزش تکنیک Final Gather در Mental Ray و Maya
mental ray Workflows in Maya 2015: Final Gather
رندر طبیعی اسباب بازی با Maxwell Render
Rendering a Photorealistic Toy Scene in Maxwell Render
تکسچرینگ و رندرینگ با UVLayout و Maxwell Render
Texturing Techniques in UVLayout and Maxwell Rende
آموزش شبیه سازی در هودینی
Houdini tutorials Houdini Dynamics Simulation
خلق یک توده انتزاعی با استفاده از کاراکوتا در مایا و فیوژن
در این برنامه آموزشی، ما یاد خواهیم گرفت که با استفاده از KRAKATOA یک موجود انتزاعی در مایا ایجاد کرده و عکسهای خود را با ذرات ترکیب کنیم .
نظرات
45,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه