مدلسازی سر کاراکتر کارتونی در MAYA
Character Head Modeling: A Different Approach By Eric Kunzendorf
مدلسازی سر کاراکتر کارتونی در MAYA
مدلسازی سر کاراکتر کارتونی در MAYA توسط اریک کونزدورف : با استفاده از تولید قفس منحنی خطی NURBS به عنوان اولین قدم، یک رویکرد متفاوت برای مدل سازی سرها را بیاموزید. این رویکرد اساساً با روشهای سنتی متفاوت است و پس از تسلط، به شما امکان مدلسازی از عکسها و همچنین نقاشیها را میدهد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2016، Photoshop CC 2015.
مدلسازی به هنرمند نیاز دارد که به صورت سه بعدی فکر کند، اما وقتی صفحه نمایش کامپیوتر و مداد و کاغذ شما به صورت دو بعدی کار می کنند چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟
در این دوره، Character Head Modeling: A Different Approach، شما ارتباط بین تفکر دو بعدی و سه بعدی را از طریق رویکردی متفاوت به مدل سازی سه بعدی (بر خلاف روش های سنتی تر مانند مدل سازی جعبه) باز خواهید کرد.
ابتدا با شماتیک ها و نحوه استفاده از خطوط کانتور استخراج شده از نقاشی ها و عکس های صورت آشنا خواهید شد. در مرحله بعد، نحوه تولید یک قفس خطی سه بعدی NURBS را خواهید فهمید و با آن، چند ضلعی مدل سر خود را از تمام قسمت های صورت گرفته تا گوش ها و پشت سر ایجاد می کنید.
در پایان این دوره، شما یک رویکرد جدید برای مدل سازی سر خواهید داشت که به شما کمک می کند مدل های شخصیتی بهتر از همیشه ایجاد کنید.
نرم افزار مورد نیاز: Maya 2016، Photoshop cc 2015.
بررسی اجمالی دوره مدلسازی سر کاراکتر کارتونی در MAYA
- نمای کلی دوره
- نقاشی ها و عکس ها و شماتیک ها
- مقدمه
- تصاویر جلو و کنار
- اصلاح ناسازگاری های تراز با استفاده از Photoshop
- اصلاح ناهماهنگی ها در عکس ها با استفاده از Photoshop
- ایجاد قالب Maya
- Cage Match: تولید NURBS Cage
- منحنی های نورب های درجه سوم در مقابل
- کشیدن چشم، ابرو و لب
- ردیابی Nose
- خطوط اطراف لب / بینی، دهان و چشم
- ردیابی گردن، شانه ها و جمجمه
- ردیابی گوش و Base
- پرتاب چند ضلعی: ایجاد چهره
- ردیابی بینی
- ردیابی اطراف چشم
- ساختن دهان
- اتمام حفره دهان و سوراخ بینی
- ایجاد حفره چشم
- اکسترود کردن پیشانی
- تعریف پل بینی و سوراخ بینی
- گوشت دادن به گونه
- ایجاد Chin
- پر کردن سمت سر
- اتصال چانه به Neck
- پایان قوی: گوش و پشت سر
- شکل دادن به پشت سر
- فرم دادن به پشت گردن
- مدلسازی جلوی گردن
- تعریف Sternocleidomastoid
- پر کردن کناره جمجمه
- ردیابی Ear
- تعریف، تغییر شکل و اتصال Ear
- تغییر مسیر لبه ها، برش جزئیات، و پاک کردن
- UV نقشه برداری نیمه سر
- انعکاس هندسه و تصحیح مسائل UV
نام لاتین و لینک اصلی محصول : Character Head Modeling: A Different Approach By Eric Kunzendorf
این آموزش نیز به شما پیشنهاد میشود : مدل سازی کاراکتر کارتونی دختر در مایا
قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
دوره های مرتبط
طراحی کاراکتر برای بازی و انیمیشن 2
Character Design Games-Animation Vol 2
آموزش طراحی کاراکتر برای انیمیشن 1
Gnomon (Gil Rimmer) Character Design for Animation-vol 1
آموزش طراحی کمیک استریپ
comic book coloring – stive firchon
آموزش طراحی کاراکتر کارتونی
CreatureTeacher – Character Design By Aaron Blaise
مقدمه ای بر طراحی آناتومی حیوانات
Gnomon (Marshall Vandruff) Introduction to Animal Anatomy
چطور گرگ و روباه طراحی کنیم ؟
? Learn how to draw wolves, coyotes and foxes
نظرات
45,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه