مدلسازی کاراکتر Trin در مایا
Making Of Trin
مدلسازی کاراکتر Trin در مایا
مدلسازی کاراکتر Trin در مایا : Trin برای ایجاد یک تصویر ثابت 4k با رزولوشن بالا شروع شد، اما تکامل یافت تا تبدیل به یک انیمیشن حلقه ای ده ثانیه ای شود که به صورت عمودی HD در 1200×1920 ارائه شده است تا بر روی یک صفحه نمایش دیجیتالی روی دیوار نمایش داده شود.
با شروع از یک طرح شخصی، Trin در بیست ساعت با استفاده از Photoshop، Maya، Zbrush، UVlayout، Bodypaint و Mental Ray ایجاد شد. کل فرآیند ضبط شده و با استفاده از فیلم timelapse نشان داده شده است، جایی که من هر مرحله را با تأکید بر فرآیندهای تفکر فنی و زیباییشناختی توضیح میدهم. این فرآیند همه چیز را از املاء تا سایه بان، نورپردازی و ترکیب بندی پوشش می دهد.
موضوعات تحت پوشش مدلسازی کاراکتر Trin در مایا :
- پایه توپولوژیکی
- استفاده از Headus UVlayout
- مجسمه سازی در ZBrush
- مسدود کردن سایهبانهای اولیه، نقشههای معمولی، SSS و نورپردازی
- ایجاد بافت چرمی
- مهر زنی بافت
- کامپوزیت در فتوشاپ
- ساخت سریع ریگ و انیمیشن
- کمپوست کردن انیمیشن در افتر افکت
نام لاتین و لینک اصلی محصول : Making Of Trin
این آموزش نیز به شما پیشنهاد میشود :
قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
دوره های مرتبط
مقدمه ای بر شبیه سازی مایعات در هودینی
Introduction to Fluid Simulations in Houdini
آموزش ساخت شمع و آتش در Houdini
houdini flames and fire
مدلسازی ربات در Cinema 4D
Introduction to Modeling in CINEMA 4D R16
کامل کردن تجهیزات خودرو قسمت 3
کامل کردن تجهیزات خودرو قسمت 3 کامل کردن تجهیزات خودرو قسمت 3 : این فیلم آموزشی با ادغام یک وسیله…
نور پردازی و رندر طبیعی در آرنولد
Real World Lighting and Rendering with Arnold
آموزش مقدماتی 3DMAX 2011
آموزش مقدماتی 3DMAX 2011 توسط جاستین مارشال ، دلانو آتیا و كایل گرین ارئه میگردد ما در این آموزش 3ds Max ، طیف گسترده ای از عناوین آموزشی این نرم افزار قدرتمند را به شما خواهیم گفت
Introduction to 3ds Max 2011
نظرات
65,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه