ریگ کاراکتر کارتونی در مایا 2016
Rigging Cartoon Character Maya
ریگ کاراکتر کارتونی در مایا 2016
ریگ کاراکتر کارتونی در مایا 2016 توسط جورج ماستری : کاراکترهای کارتونی بهخاطر حرکات اغراقآمیزشان که اغلب با له کردن و کشش کاراکتر ایجاد میشوند، شناخته میشوند.
در این دوره، جورج ماستری نحوه اضافه کردن کدو حلوایی کارتونی و کشش را به ریگ در مایا نشان می دهد. او نشان می دهد که چگونه می توان از ابزارهای مایا برای ایجاد مفاصل کششی، نیم تنه انعطاف پذیر و حالت های اغراق آمیز صورت استفاده کرد. برای یادگیری نحوه تکرار این تکنیک ها و جان بخشیدن به شخصیت های خود، همراه باشید.
موضوعات ریگ کاراکتر کارتونی در مایا 2016 عبارتند از :
- ایجاد اتصالات کشسان با عبارات و ویرایشگر گره
- اضافه کردن کشش ستون فقرات
- راه اندازی سوئیچینگ IK/FK
- دستکاری چهره ها با شکل های ترکیبی
- پوست انداختن شخصیت
- ایجاد کنترل برای انیمیشن صورت
- خنثی کردن چشم ها
- تست دکل با یک انیمیشن ساده
نام لاتین و لینک اصلی محصول : Rigging Cartoon Character Maya
این آموزش نیز به شما پیشنهاد میشود : ریگ کردن مدل کارتونی در مایا 2013
قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
دوره های مرتبط
آموزش مقدماتی موشن کپچر در MotionBuilder
Introduction to Motion Capture in MotionBuilder By Chris Glick
رندرینگ خودرو انیمیت شده در Maya و Nuke
Finishing a Car Animation Render in Maya and Composite
ساخت انیمیشن 3 بعدی برای اینستاگرام در cinema4d
Cinema4D Looping 3D Animation for Instagram and GIF
آموزش نکات ضروری در فلش
Flash CS5 Essential Training
آموزش جامع مقدماتی 3ds Max 2017
این آموزش عمیقا به گونهای طراحی شدهاست که به شما کمک کند درک کاملی از ویژگیهای اصلی یافتشده در 3ds Max داشته باشید و درک و ذهن و مهارت خود را به این برنامه بسیار قدرتمند تبدیل کنید.
بررسی تخصصی ابزارهای کرافت دایرکتور استدیو
Exploring Craft Director Studio’s Animation Tools in Maya 2011
در این برنامه آموزشی مایا، ما مروری بر ابزارهای ساخت انیمیت حرکت خودرو در استودیوی کرافت دایرکتور خواهیم داشت .
نظرات
25,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه