تنظیمات دوربین در مایا 2011
Camera Projection in Maya By Chris Glick
تنظیمات دوربین در مایا 2011
تنظیمات دوربین در مایا 2011 توسط کریس گلیک : در این سری از درس ها ، نحوه تبدیل یک تصویر دو بعدی به یک صحنه سه بعدی با استفاده از تنظیمات دوربین در مایا را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.
با استفاده از یک عکس مرجع در داخل مایا ، می توانیم صحنه های واقع گرایانه را به سرعت و به آسانی ایجاد کنیم. ما این پروژه را با یادگیری نظریه های پشت دوربین که باعث ایجاد تصویر خوب در پروژه می شود ، آغاز می کنیم. سپس ما دوربین خود را در مایا برای حرکت راه اندازی می کنیم و به تکنیکی برای قرار دادن دوربین در موقعیت مناسب نگاه می کنیم. هنگامی که دوربین خود را تنظیم کردیم ، شیدر طرح را ایجاد می کنیم.
سپس ما بقیه ساختمان خود را مدل می کنیم و یک دوربین جدید را متحرک می کنیم. سپس به تکنیک های مختلف تکمیل صحنه خود و افزودن گنبد آسمانی می پردازیم. ما با برداشتن گام اضافی برای افزودن هندسه بازتابی برای افزایش واقع گرایی کار را تمام می کنیم.
نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.
مروری بر پروژه تنظیمات دوربین در مایا 2011
- مقدمه و مرور پروژه
- فرافکن دوربین در مایا
- پروجکشن دوربین چیست؟
- عکسبرداری برای فرافکن دوربین و مسائل متداول
- یافتن طول کانونی واقعی و تنظیم آن در مایا
- افزودن صفحه تصویر ما برای مطابقت دوربین اولیه Moving
- مطابقت با اولین نقطه ساختمان
- ایجاد یک دوربین اصلی برای چرخش در اطراف نقطه
- چرخاندن دوربین ما برای مطابقت چرخش ما با ساختمان
- ایجاد طرح ما Shader
- استفاده از ترفندهای چشم انداز برای مدل سازی بقیه ساختمان
- اصلاح جعبه کانال ما برای کنترل دقیق مقیاس بندی
- حرکت متحرک دوربین جدید
- ایجاد ساختمانهای پس زمینه
- حفظ خط افق با تکثیر طرح
- ایجاد گنبد آسمانی که با عکس پس زمینه ما مطابقت دارد
- ایجاد پیش نمایش رندر انیمیشن
- علامت گذاری مناطق بازتابنده با استفاده از هندسه و ارائه
- افزودن مناطق بازتابنده برای افزودن واقع گرایی به ساختمان
- ایجاد هندسه و تصاویر جدید برای بازتاب های
- ارائه نهایی و ترکیب بازتاب و طرح
نام لاتین و لینک اصلی محصول : Camera Projection in Maya By Chris Glick
این آموزش نیز به شما پیشنهاد میشود : تکنیک ها و تنظیمات دوربین در مایا
قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
دوره های مرتبط
مقدمه ای بر شبیه سازی مایعات در هودینی
Introduction to Fluid Simulations in Houdini
آموزش ساخت شمع و آتش در Houdini
houdini flames and fire
روشهای مدلسازی طبیعت در کرای انجین
Terrain Modeling Techniques in CryENGINE
مدلسازی خودروی اسپرت در CINEMA 4D
Introduction to Modeling in CINEMA 4D R15
کامل کردن تجهیزات خودرو قسمت 3
کامل کردن تجهیزات خودرو قسمت 3 کامل کردن تجهیزات خودرو قسمت 3 : این فیلم آموزشی با ادغام یک وسیله…
آموزش مقدماتی 3DMAX 2011
آموزش مقدماتی 3DMAX 2011 توسط جاستین مارشال ، دلانو آتیا و كایل گرین ارئه میگردد ما در این آموزش 3ds Max ، طیف گسترده ای از عناوین آموزشی این نرم افزار قدرتمند را به شما خواهیم گفت
Introduction to 3ds Max 2011
نظرات
45,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه