ایجاد سیل در سطح شهر بوسیله بایفراست در مایا
Flooding a City with Bifrost in Maya
ایجاد سیل در سطح شهر بوسیله بایفراست در مایا
ایجاد سیل در سطح شهر بوsiسیله بایفراست در مایا : در این آموزش مایا ، ما روند ایجاد جلوه های آب واقع بینانه برای سیل یک شهر با استفاده از Bifrost را مرور می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2015.
حرکت و تولید آب همیشه مشکل بوده است. مایا 2015 Bifrost ، یک موتور شبیه سازی مایع را معرفی می کند که قادر به شبیه سازی آب در هر اندازه است. در طول این درس ها ما از Bifrost برای ایجاد یک موج غول پیکر که سیل خیابان های شهر را می گیرد ، استفاده خواهیم کرد. در پایان این آموزش مایا ، می فهمید که چگونه آب اضافه کنید و به نتایج دلخواه خود در هر صحنه برسید.
نرم افزار مورد نیاز: مایا 2015.
مروری بر پروژه ایجاد سیل در سطح شهر بوسیله بایفراست در مایا :
- مقدمه و مرور پروژه simulation
- سیل یک شهر با بیفروست در مایا
- آشنایی با خط لوله بیفروست
- آماده سازی صحنه
- ایجاد Emitters
- افزودن اجسام برخورد
- تغییر نمایشگرهای مایع
- استفاده از شتاب دهنده ها
- کنترل شبیه سازی
- ذخیره سازی شبیه سازی
- تبدیل به مش چند ضلعی
- راه اندازی Liquid برای Render
- نهایی شدن رندر ما
- بررسی شبیه سازی ما
نام لاتین و لینک اصلی محصول : Flooding a City with Bifrost in Maya
این آموزش نیز به شما پیشنهاد میشود : مدلسازی و انیمیت پری دریایی در مایا و بایفراست
قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
دوره های مرتبط
آموزش نورپردازی واقعگرایانه در منتال ری و مایا
Creating a Photo Realistic Render in Mental Ray
نورپردازی مستقیم در منتال ری و مایا
نورپردازی مستقیم در منتال ری و مایا آموزش نورپردازی مستقیم در منتال ری و مایا : با توجه به درجه…
رندرینگ دکوراسیون داخلی با منتال ری در مایا 2
Linear Workflow Rendering Strategies in Maya 2012
بررسی متریال و مواد در Mental Ray و Maya
Exploring Mental Ray Materials in Maya with Ed Whetstone
آموزش مقدماتی رندرینگ با منتال ری در مایا 2011
Introduction to Rendering in Maya 2011
تکسچرینگ گیم در Maya ، Photoshop و marmoset
Game Prop Workflows in Maya and Marmoset Toolbag
نظرات
45,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه