ریگینگ صورت کاراکتر کارتونی در مایا
Curve-based Facial Rigging in Maya By Delano Athias
ریگینگ صورت کاراکتر کارتونی در مایا
ریگینگ صورت کاراکتر کارتونی در مایا توسط دلانو آتیاس : در این آموزش مایا ، ما ابزارها و تکنیک های ریگینگ صورت بر اساس منحنی در مایا را پوشش خواهیم داد.
ما گام به گام از رویکرد سیستم برنامه نویسی صورت برای کنترل ماهیچه ها برای قالب گیری حالات صورت استفاده می کنیم.، ما یک دکل کنترل قوی ، کافی و سازگار برای متحرک سازی را می سازیم. ما همه چیز را از نحوه تغییر شکل یک مش با شکل منحنی ، تا ایجاد کنترل هایی برای آن منحنی ها یاد می گیریم که عملکردهای مورد نیاز برای ایجاد انیمیشن های سرگرم کننده را در اختیار انیماتور قرار می دهد.
ما همچنین یاد می گیریم که چگونه از گره ها و عبارات برای خودکارسازی اجزای خاص دکل کنترل خود استفاده کنیم. در پایان این آموزش ، شما دانش اساسی لازم برای ایجاد سکوهای کنترل منحنی خود را دارید که حالت های طبیعی و جذاب را ایجاد می کند.
نرم افزار مورد نیاز: مایا 2011 و بالاتر.
مقدمه و مروری بر پروژه ریگینگ صورت کاراکتر کارتونی در مایا :
- مقدمه و مرور پروژه
- ریجینگ صورت مبتنی بر منحنی در مایا
- رانندگی مش جدید شخصیت انیمیشن
- راه اندازی مفصل Rig صورت
- افزودن ابزارها به قفسه سفارشی
- ایجاد منحنی هایی که چهره را تغییر شکل می دهد
- افزودن منحنی های صورت به عنوان شیءهای نفوذی
- جمع کردن پاس وزن اولیه منحنی های صورت
- پالایش وزن ابروها و منحنی های Orbicularis
- تغییر شکل منحنی های دهان
- نهایی کردن وزن بوکیناتورها
- کنترل منحنی صورت با خوشه
- آینه کردن وزنهای تأثیرگذار و تنظیم کنترلهای ابرو
- ایجاد کنترل برای منحنی های مداری
- کنترل های ساختمان برای Buccinators و منحنی های Zygomatic
- شروع با کنترل لب
- افزودن خوشه ها به منحنی راننده برای لب ها
- ایجاد گروه برای کنترل لب
- اتصال کنترل کننده های لب به منحنی راننده با Expression
- تکمیل اتصالات کنترل لب و منحنی راننده
- اتصال کنترل های Zygomatic به منحنی های راننده آنها
- اصلاح وزنه ها در گوشه دهان
- محکم کردن بینی
- ایجاد انسداد کنترل فک در وزن استخوان فک
- خودکار کردن کنترل لب گوشه برای دنبال کردن فک
- اتمام خودکار کنترل گوشه لب
- راه اندازی کنترل های پایین لب برای حرکت با Jaw
- اتمام اتصالات بین کنترل های پایین لب و فک
- پالایش تغییر شکل های فک
- تغییر کنترل لب های پایین هنگام چرخاندن فک در محور Y
- بسته شدن شکاف در اطراف لب ها هنگام بسته شدن دهان
- راه اندازی رول لب
- دستکاری روی صورت
- ایجاد استخوان های زبان و اتصال زبان
- تنظیم کنترل زبان
- کشش زبان
- اتصال کنترل های صورت به کنترل Rig
- اتصال Blend Shape Controls به Animation Controls
- اتمام تنظیمات کنترل چهره متحرک
- تمیز کردن صحنه
- ایجاد زیر مجموعه ای برای کنترل های صورت
- بررسی تکنیکی برای اصلاح تغییر شکل در صورت
نام لاتین و لینک اصلی محصول : Curve-based Facial Rigging in Maya By Delano Athias
این آموزش نیز به شما پیشنهاد میشود : انیمیت پیاده روی کاراکتر کارتونی در مایا
قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
دوره های مرتبط
رندرینگ خودرو انیمیت شده در Maya و Nuke
Finishing a Car Animation Render in Maya and Composite
ساخت انیمیشن سینماتیک تکرار شونده در Cinema4D و After effect
Create Cinematic Loop Animations in Cinema 4D – After Effects by Visualdon X Doni
ساخت انیمیشن تکرار شونده در Cinema4D و After Effect
Create A Retro Delorean Loop in Cinema 4D and After Effects
ساخت انیمیشن 3 بعدی برای اینستاگرام در cinema4d
Cinema4D Looping 3D Animation for Instagram and GIF
آموزش مقدماتی 3DMAX 2011
آموزش مقدماتی 3DMAX 2011 توسط جاستین مارشال ، دلانو آتیا و كایل گرین ارئه میگردد ما در این آموزش 3ds Max ، طیف گسترده ای از عناوین آموزشی این نرم افزار قدرتمند را به شما خواهیم گفت
Introduction to 3ds Max 2011
آموزش جامع مقدماتی 3ds Max 2017
این آموزش عمیقا به گونهای طراحی شدهاست که به شما کمک کند درک کاملی از ویژگیهای اصلی یافتشده در 3ds Max داشته باشید و درک و ذهن و مهارت خود را به این برنامه بسیار قدرتمند تبدیل کنید.
نظرات
45,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه