ریگ کردن مدل کارتونی در مایا 2013
Advanced Character Rigging in Maya By Delano Athias
ریگ کردن مدل کارتونی در مایا 2013
ریگ کردن مدل کارتونی در مایا 2013 نویسنده دلانو آتیاس : در این سری از آموزش های مایا ما تکنیک های پیشرفته ریگ کاراکتر را در مایا یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013.
ما با ایجاد یک دکل مدولار که می توانیم برای انعطاف پذیری و سرعت در اسکلت خود قرار دهیم ، شروع می کنیم. ما نحوه ایجاد و استفاده از ابزارهای سفارشی برای هوشمندتر کار کردن را یاد خواهیم گرفت. ما نحوه ایجاد سیستم های IK FK را یاد می گیریم و یاد می گیریم که چگونه این سیستم ها را افزایش دهیم تا نتایج مبالغه آمیز تری تولید شود.
ما حتی راه هایی را می توانیم بیابیم که می توانیم دکل های پیچشی غیرقابل چرخش ایجاد کنیم که در حفظ حجم بسیار خوب عمل می کند. در پایان این آموزش ، شما درک کاملی از ریگ در شخصیت ها خواهید داشت و قادر خواهید بود از تکنیک ها بر روی شخصیت های خود استفاده کنید.
نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013.
مروری بر آموزشها :
- مقدمه و مرور پروژه
- کاراکترهای پیشرفته در مایا
- صفحه فلکسی
- شروع در Flexi-plane
- کنترل Flexi-plane
- اتمام کنترل های ترجمه Flexi-plane
- سازماندهی و تبدیل Flexi-plane
- راه اندازی اتصالات و کنترل پیچ و تاب برای Flexi Rig
- نهایی کردن Flexi-plane
- آماده سازی ابزارها و اسکریپت های سفارشی برای کارآمدتر شدن گردش کار
- شروع از ستون فقرات
- کنترل انیمیشن برای ستون فقرات
- افزودن یک مرکز مرکز ثقل
- سفت کردن گردن و سر
- هد کنترل
- سرپرستی پویا سر تا سینه
- اتصال فلکسی فلک گردن به هد کنترل
- عیب یابی و پیشرفت را برای Torso بررسی کنید
- ساق پا ر
- ایجاد سیستم برای Ik/fk Legs
- پایان دادن به سیستم های Ik/fk برای Legs
- شروع با کنترل پاهای
- اتمام Rig-foot Rig
- کنترل های متحرک برای Ik Legs
- ایجاد کانال های سفارشی برای کنترل پاها در حالت Ik
- Fk Leg Controls
- اتصال Fk Joint the Animation Controls
- تعویض قابلیت مشاهده کنترل های Ik/fk ما
- کنترل خم شدن پا
- ایجاد سیستم کششی برای Ik Legs
- کشش پاهای Ik
- پاهای کشسان Fk
- اتصال سیستم های کشش Ik/fk به زنجیرهای اولیه پا
- اتصال یک هواپیمای فلکسی به ران چپ
- ایجاد ابزارهای ضد پیچ و تاب برای نگه داشتن حجم
- پایان ران راست
- افزودن Flexi-plane به Shin
- اتمام Flexi-plane های متصل به Shins
- Bend Controls برای کشش زانو
- عیب یابی و پیشرفت را برای Legs بررسی کنید
- تنظیم اسلحه
- ایجاد مفصل برای دستها
- مفاصل انگشتان
- Ik/fk Systems for the Arms
- کنترل های انیمیشن برای Ik Arms
- ایجاد Fk Arm Controls
- تعویض بین کنترل بازو Ik و Fk2
- افزودن کنترل های ترقوه
- ایجاد کنترل انگشتان
- پایان دادن به انگشتان
- بازوهای Ik کشش
- Stretchy Fk Arms
- اتصال زنجیرهای اصلی بازو به سیستم کشش Ik/fk Systems
- اتصال ل پلن های فلکسی به شانه ها
- اتصال پلن های فلکسی به Forearms
- Bend Controls for Arms
- عیب یابی / پیشرفت پیشرفت: The Arms
- بستن مفاصل پاها و حفظ زانو
- اتصال مفصل بازوها /آرنج
- اتصال سر
- skin تی شرت
- skin شورت
- نصب کفش
- عیب یابی و پیشرفت را برای Skinning بررسی کنید
- Rigging Head to Squash and Stretch
- نهایی شدن Rig
- با استفاده از Ncloth the Animate the Flags
- بهبود سیستم های ضد پیچ و تاب متصل به پاهای شخصیت
نام لاتین و لینک اصلی محصول : Advanced Character Rigging in Maya By Delano Athias
این آموزش نیز به شما پیشنهاد میشود : افزودن Keyframe به Motion Capture در مایا
قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
دوره های مرتبط
آموزش موشن کپچر برای تولید فیلم و انیمیشن
Autodesk MotionBuilder – Motion Capture Production Pipeline
آموزش مقدماتی موشن کپچر در MotionBuilder
Introduction to Motion Capture in MotionBuilder By Chris Glick
بررسی متریال و مواد در Mental Ray و Maya
Exploring Mental Ray Materials in Maya with Ed Whetstone
مقدمه ای بر نورپردازی در مایا 2012
Introduction to Lighting in Maya 2012
تکسچرینگ طبیعی پل و کوه در MARI و MAYA
TEXTURING ENVIRONMENTS WITH MARI
اولین روز آموزش Mudbox
این آموزش گامبهگام برای یک نگاه سریع به Mudbox طراحی شدهاست و به شما این امکان را میدهد که احساس کار بر روی یک پروژه کامل را داشته باشید،
نظرات
25,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه