مدلسازی کاراکتر کارتونی دلقک در مایا
Accelerating the Character Creation Pipeline in Maya
مدلسازی کاراکتر کارتونی دلقک در مایا
مدلسازی کاراکتر کارتونی دلقک در مایا توسط اریک کونزندورف :در این آموزش مایا ، ما می آموزیم که چگونه می توان روند توسعه مدلسازی کاراکتر دلقک را با نشان دادن نحوه استفاده از برنامه ایجاد کاراکتر (Mixamo Fuse Basic) در ارتباط با مایا ، Mudbox و Photoshop برای توسعه کارآمد یک مدل شخصیتی کاملا قابل فهم و قابل تنظیم ، تسریع کرد. به نرم افزار مورد نیاز: Maya، Mudbox، Mixamo Fuse، Photoshop.
در طول آموزش ، ما از مایا برای تنظیم نقشه های UV ، مدل لباس ، و در نهایت ارائه مدل شخصیت خود استفاده خواهیم کرد. ما همچنین از Mudbox برای ایجاد چین های پارچه ای پهن و ترسیم نقشه های معمولی با جزییات استفاده خواهیم کرد. در پایان این آموزش مایا ، شما نه تنها یک مدل کاراکتر کاملاً زیبا خواهید داشت ، بلکه درک کاملی از نحوه ایجاد سریع و کارآمد شخصیت های خود خواهید داشت.
نرم افزار مورد نیاز: Maya، Mudbox، Mixamo Fuse، Photoshop.
مروری بر آموزشهای ” مدلسازی کاراکتر کارتونی دلقک در مایا ” :
- مقدمه و مرور پروژه
- سرعت بخشیدن به روند تولید ایجاد کاراکتر در مایا
- تشکیل سر با Fuse Mixamo
- مدل سازی بدنه
- افزودن پوشاک ، بافت و Export
- ویرایش Mesh در Maya
- استخراج مش ژاکت در Maya
- ویرایش ژاکت در Maya
- افزودن سجاف یقه به ژاکت
- ایجاد دستکش
- تنظیم مجدد نقشه های بافت و UVs متر
- بافت های مداوم و یووی
- تغییر بافت چشم
- ویرایش نهایی UV و تغییر نام هندسه
- ذخیره نقشه های بافت فردی
- ایجاد رنگ صورت
- طراحی چهره
- نرم کننده چین و چروک و نقاشی منافذ
- تنظیم رنگ اختصاصی
- تاشو ژاکت مجسمه سازی
- پایان دادن به ژاکت Sculpt
- استخراج نقشه و تنظیم تا Paint
- ایجاد استنسیل های پارچه ای ، نواری و سجاف
- نقشه های برآمدگی نقاشی
- نقاشی روی نوار روی ژاکت
- اضافه کردن رنگ و بافت های خاص
- استخراج انسداد محیط
- ارائه شخصیت ما
نام لاتین و لینک اصلی محصول : Accelerating the Character Creation Pipeline in Maya
این آموزش نیز به شما پیشنهاد میشود : تکنیک های ایجاد پوست کاراکتر کارتونی در مایا
قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
دوره های مرتبط
اصول سایهها و نورپردازی در آرنولد
Fundamentals of Shading and Lighting
مقدمه ای بر شبیه سازی مایعات در هودینی
Introduction to Fluid Simulations in Houdini
آموزش ساخت شمع و آتش در Houdini
houdini flames and fire
آموزش رندرینگ در آرنولد و کاتانا
آموزش رندرینگ در آرنولد و کاتانا آموزش رندرینگ در آرنولد و کاتانا : این دوره بر اساس دوره Katana Essentials…
آموزش مقدماتی 3DMAX 2011
آموزش مقدماتی 3DMAX 2011 توسط جاستین مارشال ، دلانو آتیا و كایل گرین ارئه میگردد ما در این آموزش 3ds Max ، طیف گسترده ای از عناوین آموزشی این نرم افزار قدرتمند را به شما خواهیم گفت
Introduction to 3ds Max 2011
رندرینگ مدل بستنی و دسر در redshift
رندرینگ مدل بستنی و دسر در redshift رندرینگ مدل بستنی و دسر در redshift : رندرینگ مدل بستنی و دسر…
نظرات
25,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه