تکنیک های طراحی مناظر طبیعی در هودینی
CREATING LANDSCAPES WITH ROBBY BRANHAM
تکنیک های طراحی مناظر طبیعی در هودینی
تکنیک های طراحی مناظر طبیعی در هودینی با روبی برانام : در این عنوان ، رابی برنهام ، هنرمند ارشد جلوه های بصری ، مروری کلی بر روند کار زمین در Side FX’s Houdini 17 دارد. گره های میدان ارتفاعی هودینی به صورت عمیق نشان داده می شوند تا نحوه ایجاد زمین از ابتدا را نشان دهند. از تکنیک های ماسک گذاری برای ایجاد سطوح منحصر به فرد و لایه ای استفاده می شود.
تکنیک های نصب و تکثیر زمین برای ایجاد مناظر بزرگ نشان داده شده است. انواع مختلفی از مناظر از جمله کوه برفی ، دهانه کوه سنگ ها ، مزارع کشاورزی و غیره ایجاد می شود. بافت و سایه اندازی زمین در داخل Houdini’s Mantra انجام می شود و از شبکه های سایه زنی Redshift برای افزودن جزئیات رنگی و ریز به سطح زمین استفاده می شود.
Houdini ساخته شده در کامپوزیتور آموزش داده می شود که با استفاده از ویژگی های داخلی در نود ها ، نقشه های دقیق بافت را برای قسمت ارتفاع ایجاد کند. رابی داده های ماهواره ای Earth Explorer و نحوه ایجاد زمین از داده های موجود در دنیای واقعی را نشان می دهد. گردش کار پراکندگی و تصادفی سازی درختی پوشانده شده است که از ویژگی های گره Height Field برای تکمیل نمای طبیعی مناظر استفاده می کند.
رابی از طریق ایجاد مش ، ایجاد بافت ، سایه زنی ، رندر و طرح بندی ، جلد هنر را از ابتدا در آموزش ایجاد می کند. کامپوزیت Nuke art در کل فرایند شلیک ، از ایده پردازی ، پیش تجسم ، ایجاد دارایی ، ایجاد زمین ، طرح ، نورپردازی ، رندر و ترکیب نهایی شکسته شده است.
مدت زمان: 220 دقیقه
قالب: HD 1920×1080
فهرست فصل
- پیش نمایش
- بررسی اجمالی
- مبانی – زمینه های ارتفاع
- مبانی – ماسک ها
- اب
- تراکینگ
- جزیره ها
- دهانه کوه
- داده های زمین
- بافت و شیدر
- آمادگی و استراتژی
- Terrain Tile
- بافت با نمای کامپ
- سایه زنی
- پراکندگی
- چیدمان ، نورپردازی ، رندر
- کامپوزیت و ترکیب
- هدیه ویژه – صادرات داده های زمین
- برچسب ها
- مجموعه های دیجیتال
- طراحی محیط
- روشنایی و رندر
- توسعه
- بافت و سایه زدن
- چیدمان Uv
- جلوههای بصری
نرم افزار مورد استفاده : هودینی
نام لاتین و لینک اصلی محصول : HOUDINI TERRAIN TECHNIQUES CREATING LANDSCAPES WITH ROBBY BRANHAM
این آموزش نیز به شما پیشنهاد میشود : استفاده از دادههای ماهوارهای در Houdini
قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
دوره های مرتبط
ارتقاء سطح کیفی رندر در مایا و آرنولد
ارتقاء سطح کیفی رندر در مایا و آرنولد ارتقاء سطح کیفی رندر در مایا و آرنولد : این دوره، از…
ارتقاء کیفیت رندر و ترکیب لایه ها در آرنولد
نام لاتین : Look Development and Compositing
اصول سایهها و نورپردازی در آرنولد
Fundamentals of Shading and Lighting
نور پردازی و رندر دکوراسیون داخلی توسط آرنولد
Interior Lighting and Rendering Using Arnold in Maya
رندر 3 بعدی دکوراسیون داخلی در 3dmax و corona
با 3ds Max و موتور رندر کرونا در کمتر از 2.5 ساعت در زمینه مدل سازی ، نورپردازی و رندر یک متخصص سه بعدی شوید .
Interior 3D Rendering 3ds Max + Corona : The Quickest Way
رندرینگ مدل بستنی و دسر در redshift
رندرینگ مدل بستنی و دسر در redshift رندرینگ مدل بستنی و دسر در redshift : رندرینگ مدل بستنی و دسر…
نظرات
25,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه