استفاده از دادههای ماهوارهای در Houdini
Terrains using Satellite Data in Houdini
استفاده از دادههای ماهوارهای در Houdini
استفاده از دادههای ماهوارهای در Houdini : در این دوره آنلاین ، کارآموز بر روند کار آموزش تکنیک های پیشرفته برای ایجاد مناطق و مناظر پیچیده تر با Houdini و استفاده از آنها را در موتور بازی مانند Unreal Engine 4 یاد می گیرد. ما بیشتر بر نحوه وارد کردن و پردازش داده های توپوگرافی ماهواره ای متمرکز خواهیم بود:
استفاده از دادههای ماهوارهای در Houdini
– ابرهای نقطه ای را با چندین لایه اطلاعات از جمله ماسک های پراکندگی پوشش گیاهی به زمینه های واقعی ارتفاع تبدیل کنید.
– تبدیل آن به دارایی های بازی با baked maps
این دوره برای کاربران متوسط طراحی شده است که دانش خوبی از هودینی دارند و به طور ایده آل که دوره مقدمه ای برای Terrain Generation برای بازی ها را با دوره هودینی تماشا کرده اند. پس از مشاهده این دوره ، افراد می توانند انتظار داشته باشند كه بتوانند از داده های ماهواره ای دنیای واقعی استفاده كرده و آنها را با روش های پیشرفته زمین در داخل هودینی تلفیق كرده و مناظر شگفت انگیزی را ایجاد كنند.
حتی اگر این دوره روی کاربرد موتور بازی متمرکز باشد ، این تکنیک ها را می توان در VFX برای ایجاد محیط نیز به کار برد.
ابزار مورد استفاده: هودینی ، هودینی 17.5
پیش نیازها: دانش هودینی
برچسب ها: houdini ، آموزش houdini ، terrains in houdini ، sidefx houdini ، lidar ، پوشش گیاهی ، unreal4
نام لاتین و لینک اصلی محصول : Terrains using Satellite Data in Houdini
این آموزش نیز به شما پیشنهاد میشود : تکنیک های طراحی مناظر طبیعی در هودینی
قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
دوره های مرتبط
رندر صحنه های بزرگ با Redshift در Houdini
Large Scale Scenes in Houdini & Redshift
آموزش مقدماتی VEX در هودینی قسمت 3
Introduction to VEX – Volume 3
آموزش مقدماتی VEX در هودینی قسمت 2
Introduction to VEX – Volume 2
آموزش تخریب کامل در هودینی قسمت 1
Total Destruction Vol.1 Fracturing
آموزش ساخت ابر در هودینی
Creating Cloudscape in Houdini
مقدمه ای برای شبیه سازی سیالات در Houdini
intro to flip fluid simulations houdini – training learn jumpstart vol 5
نظرات
25,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه