مدلسازی موتورسیکلت در blender
این یک دوره آموزشی مبتنی بر پروژه است که در آن موتور سیکلت کاپیتان آمریکا را از فیلم 2011 “Captain America: The First Avenger” ایجاد خواهیم کرد
Blender 221: Hard Surface Modeling
مدلسازی موتورسیکلت در blender
مدلسازی موتورسیکلت در blender : این یک دوره مبتنی بر پروژه است که در آن موتور سیکلت کاپیتان آمریکا را از فیلم 2011 “Captain America: The First Avenger” ایجاد خواهیم کرد. من از عکسهای موتورسیکلت در موزه هارلی دیویدسون عکس گرفته ام تا به عنوان تصاویر مرجع ما استفاده شود. شما نه تنها با ابزارهای جدید مدل سازی آشنا می شوید ، بلکه تکنیک ها و استراتژی های لازم برای مقابله با یک پروژه مدل سازی بزرگتر مانند این به شما نشان داده می شود. در پایان ما مواد و بافت ها را اضافه خواهیم کرد ، همچنین موتورسیکلت نمادین را سبک و رندر خواهیم کرد.
عناوین آموزشها :
01. تصاویر مرجع
02. شروع فریم
03. ادامه فریم
04. مونتاژ فریم
05. پایان دادن به فریم
06. ساخت مهاربند عقب
07. راه اندازی لاستیک ها
08. مدل سازی جلو گلگیر
09. ایجاد گلگیر عقب
10. مدل سازی مخزن گاز
11. ایجاد صندلی
12. ساخت چنگال جلو
13. استفاده از مسیرها برای میله های دسته
14. مدلسازی کنیسترهای عقب
15. ایجاد شعله سوز
16. مدلسازی چراغ های عقب
17. ساخت رک عقب
18. استفاده از Booleans برای پایان دادن به Rack
19. شروع موتور
20. اکستروژن دایره ای از چند ضلعی مربع
21. موتور را ادامه دهید
22. مدل سازی سر موتور
23. ایجاد لوله با مسیرها
24. افزودن جزئیات به موتور
25. مدل سازی روکرهای پوششی
26. استفاده از Groups در مخلوط کن
27. مدلسازی لوله های اگزوز
28. پایان لوله های اگزوز
29. ساخت موتور
30. استفاده از ابزار Bevel
31. اشکال مجتمع ساختمان
32. اصلاح کننده جامد و بولینز
33. افزودن جزئیات به سمت چپ
34. اتصال اشیا with با ابزار Path
35. شروع جلد انتقال
36. ادامه انتقال
37. استفاده از Booleans برای پایان دادن به انتقال
38. افزودن جزئیات با مسیرها و تحکیم
39. افزودن هندسه به مسیرها
40. لوله های بیشتر با مسیرها
41. مدلسازی چراغ جلو
42. ایجاد کویل و فنر
43. استفاده از اصلاح کننده آرایه برای Spokes
44. ایجاد آج لاستیک
45. مجسمه سازی زین چرم
46. ایجاد مواد پایه
47. افزودن چندین ماده در هر شی
48. نقشه برداری UV
49. افزودن بافت های تصویری
50. تکمیل بافت ها
نام لاتین و لینک یوتیوب محصول : Blender 221: Hard Surface Modeling
این آموزش نیز به شما پیشنهاد میشود : مدلسازی ربات با استفاده از سابدیویژن ها در Blender
قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
دوره های مرتبط
روند ساخت کاراکتر کارتونی در بلندر
Toon Character Workflow
ریگ کردن ربات فضایی در Blender
به دوره Hard-Surface Rigging in Blender خوش آمدید. این آموزش برای دسته هنرجویان مبتدی تا متوسط برای آموزش ریگ کردن مدل 3 بعدی در بلندر است.
نام لاتین : Hard Surface Rigging In Blender
مقدمه ای بر ساخت یووی و تکسچر در بلندر
مقدمه ای بر ساخت یووی و تکسچر در بلندر مقدمه ای بر ساخت یووی و تکسچر در بلندر : در…
نقاشی و ساخت تکسچر پوست طبیعی در ZBrush و marmoset Toolbag
در طی این آموزشها ، ما به آموزش نقاشی بافتهای پوست واقعی در ZBrush با استفاده از marmoset Toolbag تمرکز خواهیم کرد.
آموزش جامع مقدماتی 3ds Max 2017
این آموزش عمیقا به گونهای طراحی شدهاست که به شما کمک کند درک کاملی از ویژگیهای اصلی یافتشده در 3ds Max داشته باشید و درک و ذهن و مهارت خود را به این برنامه بسیار قدرتمند تبدیل کنید.
ساخت مدل کارتونی کاراکتر یک دانشمند در زیبراش
نام لاتین محصول آموزشی : Creating a Cartoon Scientist in ZBrush
در این آموزش از سری آموزشهای زیبراش ما شروع به ساخت مدل کارتونی کاراکتر یک دانشمند خواهیم کرد .
نظرات
42,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه