نگاهی به موتور رندر آرنولد در مایا
Look Development using Maya and Arnold
نگاهی به موتور رندر آرنولد در مایا
نگاهی به موتور رندر آرنولد در مایا : این دوره ، از استاد و هنرمند VFX چارلز چورین ، به روش های توسعه ظاهر با استفاده از مایا و آرنولد می پردازد.
برنامه درسی دوره
کلاس 1
برای شروع ، تجهیزات را در مایا کشف خواهیم کرد و همه چیز را برای آماده سازی صحنه تنظیم خواهیم کرد. ما برای اطمینان از اینکه دارایی برای lookDev آماده است ، بررسی های فنی مختلفی را انجام خواهیم داد.
کلاس 2
قبل از شروع lookDev ، باید شخصیت خود را در یک طرح قرار دهیم و جهت نور و دید دوربین را ببینیم. ما در موارد مختلفی که از عکسبرداری با یک دوربین واقعی با اعوجاج و سنسور بدست می آوریم ، آنها را به دنیای CG تبدیل خواهیم کرد.
کلاس 3
HDRI نقطه شروع ما برای تنظیم روشنایی ما در مایا خواهد بود. خواهیم دید که چگونه آن را برای نیازهای خود کالیبره می کنیم. برای تنظیم نقشه از Nuke استفاده خواهیم کرد.
کلاس 4
اکنون ما یک HDRI متعادل داریم ، شروع به اضافه کردن لایت های اضافی می کنیم تا شخصیت خود را در پس زمینه ادغام کنیم. در پایان ما یک lightRig خوب با شخصیت خود با یک سایه خاکستری ادغام خواهیم کرد.
کلاس 5
اکنون یک تنظیم lightRig روی یک سایه خاکستری داریم ، بنابراین اکنون روی شیدر دیگری که برای هر ماده مختلف اختصاص می دهیم تمرکز خواهیم کرد. ما تمام اشیا خود را در صحنه از قبل سایه می زنیم تا اهداف مواد را بدست آوریم.
کلاس 6
ما تمام بافت ها را با سایه بان که هفته گذشته تنظیم کردیم تنظیم کردیم. خواهیم دید که چگونه بافت می تواند تأثیر زیادی بر روی چراغها و سایه اندازهای ما بگذارد و چگونه همه چیز را متعادل کند. خواهیم دید که چگونه جزئیات بافتی بهتر و نقشه های عناوین را در فتوشاپ برای شنل اضافه کنیم.
کلاس 7
برای صورت ، سایه بان SSS پوشانده می شود و ما نشان می دهیم که چگونه می توانیم آن را در صحنه خود تنظیم کنیم.
کلاس 8
ما سرانجام همه چیز را در مایا / آرنولد آماده کرده ایم ، ما نور ، بافت و سایه را برای بهبود و تعادل همه چیز تنظیم می کنیم.
کلاس 9
اکنون ما رندر زیبایی خود را دریافت کرده ایم ، باید همه چیز را برای آهنگ سازی آماده کنیم. ما نحوه تنظیم لایه رندر در مایا و AOV مختلفی را که در Nuke برای بهبود CG به آن نیاز داریم را پوشش خواهیم داد.
کلاس 10
ما Nuke را کار می کنیم تا ببینیم چگونه از AOV مختلف و پاسهای ارائه شده در Arnold ، نحوه استفاده از ZDepth و تنظیم نور در Nuke استفاده کنیم.
این دوره ، از استاد و هنرمند VFX چارلز چورین ، به روش های توسعه ظاهر با استفاده از مایا و آرنولد می پردازد.
نام لاتین و لینک یوتیوب محصول : Look Development using Maya and Arnold
این آموزش نیز به شما پیشنهاد میشود : اصول سایهها و نورپردازی در آرنولد
قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
دوره های مرتبط
اصول سایهها و نورپردازی در آرنولد
Fundamentals of Shading and Lighting
مقدمه ای بر شبیه سازی مایعات در هودینی
Introduction to Fluid Simulations in Houdini
ساخت انیمیشن 3 بعدی برای اینستاگرام در cinema4d
Cinema4D Looping 3D Animation for Instagram and GIF
روشهای مدلسازی طبیعت در کرای انجین
Terrain Modeling Techniques in CryENGINE
مقدمه ای بر طراحی خودرو قسمت 1
Introduction to Car Design and Drawing vol 1
رندرینگ مدل بستنی و دسر در redshift
رندرینگ مدل بستنی و دسر در redshift رندرینگ مدل بستنی و دسر در redshift : رندرینگ مدل بستنی و دسر…
نظرات
27,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه